Ενέργειες εξωστρέφειας προς το κοινό, που δείχνουν ότι υπάρχει και μία άλλη πλευρά της ιδιωτικής ασφάλισης, γεμάτη ιδέες και ενεργητικότητα καταγράφονται στην ασφαλιστική αγορά.
Καινούρια διαφημιστικά σποτάκια, περισσότερο στοχευμένα και συνυφασμένα με την ουσία της ιδιωτικής ασφάλισης δείχνουν τη στροφή που κάνουν όσοι έχουν “πιάσει’ το νόημα ότι κάτι πρέπει να αλλάξει. Ανάμεσα στις εταιρείες ξεχωρίζει η Ευρωπαϊκή Πίστη η οποία φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια παρουσίας και δημιουργίας στις ασφαλίσεις.
Πρόσφατα η εταιρεία λάνσαρε τηλεοπτικά σποτάκια με αληθινές ιστορίες, ιστορίες που δείχνουν πρόσωπα της καθημερινότητας που ωφελήθηκαν μέσα από την επιλογή τους να ασφαλιστούν, κάνοντας επίκληση στο συναίσθημα και δίνοντας στον πολίτη αυτό που θέλει να ακούσει: την αλήθεια… απογυμνωμένη από το “ξύλινο” περιτύλιγμα που έχουμε μέχρι τώρα συνηθίσει.
Η δημιουργικότητα των ανθρώπων της ωστόσο δεν σταμάτησε εκεί. Η Ευρωπαϊκή Πίστη έκανε και μία κίνηση εκπαιδευτική: Δημιούργησε την ασφαλιστική έκδοση του Trivial Pursuit, του γνωστού παιχνιδιού με τις κάρτες ερωτοαπαντήσεων. Μόνο που όλες είναι ασφαλιστικές. Παίζοντας μπορεί κανείς να μάθει χρήσιμες πληροφορίες που θα έπρεπε να ξέρει σαν ασφαλισμένος ή να τεστάρει τις γνώσεις του σαν επαγγελματίας.
Έτσι συνδύασε το τερπνόν μετά του ωφελίμου…
Μπααααα, το μόνο που ξέρουν να παίζουν αυτοί είναι ……….τάβλι!