Από την αρχή της δραστηριοποίησης της στην ελληνική αγορά η Daedalus έδειξε ότι στη φιλοσοφία της είναι να διαφοροποιείται μέσα από καινοτομίες. Πρόσφατα η εταιρεία ανανέωσε την διαδικτυακή της εικόνα, δημιουργώντας νέα ιστοσελίδα, φιλική και χρηστική για το κοινό. Στόχος της εταιρείας είναι να μπορέσει να ενημερώσει αλλά και να δημιουργήσει ένα δίαυλο αλληλόδρασης με ασφαλιστές και ασφαλισμένους. Όπως αναφέρει ο κ. Κ. Φωτόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, αναζητά και εφαρμόζει συνεχώς λύσεις που βελτιώνουν τις ασφαλιστικές διαδικασίες για τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους, όπως το νέο μηχανογραφικό σύστημα το οποίο παρέχει στους ασφαλιστές της Daedalus αλλά και τον εξοπλισμό που παρέχει σε νέα συνεργαζόμενα γραφεία.
H Daedalus έχει μία ιδιαίτερη κουλτούρα όσον αφορά την εσωτερική της λειτουργία και τη σχέση της με τους συνεργάτες της. Πως αποτυπώνεται στην πράξη η διαφοροποίηση σας σαν εταιρεία;
Στην ομάδα της Daedalus Life Insurance & Reinsurance Brokers αξιοποιούμε τις ικανότητες και τη διαφορετικότητα των ανθρώπων μας. Είμαστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες και νέους ανθρώπους και θεωρούμε ότι για όλους τους επαγγελματίες με ικανότητες και δεξιότητες υπάρχει μία θέση στην εταιρεία μας. Αυτό το μήνυμα θέλαμε να στείλουμε και μέσα από το σποτάκι με τις καρέκλες και νομίζω πως έγινε πλήρως αντιληπτό. Πέρα από όλα αυτά είμαστε μία πράσινη εταιρεία αλλά και η πρώτη animal friendly διαμεσολαβητική εταιρεία στην Ελλάδα, γιατί αφενός θεωρούμε ότι πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι σε ότι μας χάρισε η φύση και αφετέρου γιατί αγαπάμε τα ζώα όπως και τον άνθρωπο.
Αξιοποιείτε σαν εταιρεία το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες;
Εννοείται… Καταρχήν ο σύγχρονος καταναλωτής και ακόμη περισσότερο ο καταναλωτής της επόμενης δεκαετίας είναι “ηλεκτρονικός”. Ακόμα και εάν δεν αγοράζει μέσω διαδικτύου ενημερώνεται μέσω διαδικτύου για το τι θα αγοράσει. Για αυτό και πρόσφατα προχωρήσαμε σε αναβάθμιση και ενημέρωση της ιστοσελίδας μας, ώστε να είναι εύχρηστη και εύληπτη προς όποιον αναζητά πληροφορίες αλλά και να μπορούν να την χρησιμοποιήσουν οι συνεργάτες μας σαν εργαλείο ενημέρωσης των πελατών μας. Θέλαμε και καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα site χρηστικό και ψυχαγωγικό, καθώς πέρα από το αναλυτικό πληροφοριακό υλικό που περιέχει, έχει και ψυχαγωγικό περιεχόμενο μέσα από το blog μας και την ενότητα “χιούμορ”. Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι το site μας είναι από τα πρώτα σε επισκεψιμότητα στην ασφαλιστική αγορά.
Στηρίζετε τους συνεργάτες σας με τεχνολογικά εργαλεία;
Θεωρώ πως σε ό,τι έχει να κάνει με την τεχνολογία η ασφαλιστική αγορά από εδώ και πέρα θα βρίσκεται σε φάση συνεχούς αναζήτησης. Εμείς ήδη συνεργαζόμαστε με μία start up η οποία μας βοήθησε να αναπτύξουμε και να τελειοποιήσουμε το μηχανογραφικό μας σύστημα. Έτσι σήμερα μπορούμε να παρέχουμε ένα πολύ καλό εργαλείο εισπράξεων και παραδόσεων στους ανθρώπους μας με το οποίο εξοικονομούν 70% του χρόνου που σπαταλούσαν στις διαδικασίες αυτές μέχρι τώρα αλλά και να πετύχουν κατά 50% μείωση της ακυρωσιμότητας. Σίγουρα στο μέλλον θα αξιοποιήσουμε και άλλα εργαλεία που θα δώσουν στους συνεργάτες μας νέες δυνατότητες. Προς το παρόν προχωρήσαμε στο να δημιουργήσουμε ένα άρτιο μηχανογραφικό σύστημα αλλά και να παρέχουμε υπό κάποιες προυποθέσεις στα νέα γραφεία που θα συνεργαστούν μαζί μας ακριβό εξοπλισμό.