Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της INTERAMERICAN γίνεται πράξη με πολλαπλές εφαρμογές στη λειτουργία και τις διαδικασίες της εταιρείας και σημαντικά έργα ψηφιοποίησης, που επιταχύνουν την προσαρμογή της στο σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον, συμβάλλοντας στη δημιουργία προοπτικής για βιώσιμη ανάπτυξη και ανταπόκρισης στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς.
Η στρατηγική κατεύθυνση να είναι η INTERAMERICAN ο απόλυτος «Ψηφιακός Ασφαλιστής» υπογραμμίστηκε από την αναγνώριση των τεχνολογικών καινοτομιών της εταιρείας και στα φετινά Business IT Excellence (BITE) Awards, με τρεις χρυσές, δύο αργυρές και μία μπρούτζινη διακρίσεις, που της έδωσαν και επί του συνόλου το ιδιαίτερο «Grand Award”, το οποίο κατέκτησαν και οι εταιρείες COSMOTE, Singular Logic, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς και Εθνική Τράπεζα. Τα Bite Awards, που οργανώνει το περιοδικό Netweek της Boussias Communications, ανακοινώθηκαν στις 29 Ιουλίου.
Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN βραβεύθηκε στις κατηγορίες:
- «Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού», με χρυσό βραβείο για το ενδο-εταιρικό πρόγραμμα καινοτομίας «Imagine». Το πρόγραμμα ευνοεί την κατάθεση και ανάπτυξη νέων ιδεών στη βάση της συμμετοχής των εργαζομένων μέσω της intranet πλατφόρμας, όπου πραγματοποιείται και η διαχείριση των καλύτερων ιδεών σε επόμενα στάδια αξιολόγησης και εφαρμογής.
- «CRM και Ψηφιακό Marketing», με χρυσό βραβείο για το έργο δημιουργίας ψηφιακής πελατοκεντρικής υποδομής για τη λειτουργία της Anytime στην Κύπρο, με επέκταση των υποδομών του call center στην Ελλάδα.
- «Καινοτομία και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσω ICT», με χρυσό βραβείο για το έργο «5star Driver». Πρόκειται για τον νέο τρόπο ασφάλισης αυτοκινήτων, που βασίζεται στον έλεγχο της χρήσης – του τρόπου οδήγησης μέσω smartphone και παρέχεται από την Anytime, σε πρώτη φάση σε Δ.Χ. οχήματα εγγεγραμμένα στο taxibeat.
- «ERP Συστήματα», με αργυρό βραβείο για το έργο «SAP ERP», που αποτελεί κλειδί για την οικονομική πληροφόρηση του οργανισμού, ενώ διασυνδέεται με πλήθος πηγών λογιστικών άρθρων των ασφαλιστικών εφαρμογών, καθώς και με το νοσοκομειακό σύστημα της θυγατρικής κλινικής Αθηναϊκής Mediclinic, ενώ με τα πρόσθετα SAP BPC, Disclosure Management και XBRL δίνει τις απαιτούμενες σύγχρονες λύσεις στις δημοσιεύσεις ισολογισμών, τις αναφορές προς τη μητρική ACHMEA και τις απαιτήσεις αναφορών στο πλαίσιο του Solvency II.
- «Επιχειρηματική Ευφυΐα και Αναλυτική», με αργυρό βραβείο για το έργο «Marketing Intelligence Cockpit” που αντλεί μεγάλους όγκους δεδομένων από τα πρωτογενή συστήματα της INTERAMERICAN, μετατρέποντάς τα σε αξιόπιστη και ενοποιημένη πληροφορία, για γρήγορη ανάλυση και λήψη αποφάσεων.
- «Τράπεζες – Ασφαλιστικές Εταιρείες», με μπρούτζινο βραβείο για το website της Anytime Κύπρου, που εκτός του πληροφοριακού υλικού, διαθέτει φόρμα υπολογισμού ασφαλίστρων και προωθεί την έκδοση συμβολαίου σε λιγότερα από πέντε λεπτά.
Η έκτη χρονιά των Bite Awards βρίσκει την INTERAMERICAN να έχει συλλέξει συνολικά 23 βραβεία στον θεσμό, γεγονός που δικαιώνει και της μεγάλες επενδύσεις της στην ψηφιακή τεχνολογία κατά την τελευταία δεκαετία, οι οποίες ξεπερνούν τα 70 εκατ. ευρώ, συνδέοντας την εξέλιξη της εταιρείας με τους νέους τρόπους εργασίας και την εστίαση στον πελάτη, σε συνδυασμό με την επιτάχυνση και απλοποίηση των διαδικασιών και τον έλεγχο του κόστους.
Βραβεύσεις της Anytime και στα “Peak Performance Marketing Awards”
Η Anytime, πρωτοπόρος στην απευθείας ασφάλιση (online, τηλεφωνική) μάρκα της INTERAMERICAN, διακρίθηκε ιδιαίτερα και στα πρώτα «Peak Performance Marketing Awards», που υποστηρίζονται από την Google και οργανώθηκαν από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, στις 20 Ιουνίου. Η Anytime κατέκτησε τέσσερεις χρυσές, δύο αργυρές και δύο μπρούτζινες διακρίσεις για καμπάνιες και έργα που ανέπτυξε στο ψηφιακό Marketing.