Μπορεί να κρίνεται έως και υπερβολικό το σχόλιο, προς το ID, ανώτατου και ιδιαιτέρως προβεβλημένου στελέχους της ασφαλιστικής αγοράς ότι «το κυνήγι των ανασφάλιστων οδηγών πάει στις καλένδες», όμως το βέβαιο είναι ότι η υπόθεση αυτή παίρνει και νέα παράταση, δίχως μάλιστα να είναι ξεκάθαρη η διάρκειά της.
Του Πλάτωνα Τσούλου
Κατά το ίδιο στέλεχος, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων διεμήνυσε προς κάθε κατεύθυνση ότι η διαδικασία επιβολής προστίμων δεν πρόκειται να κινηθεί εκ νέου αν πρώτα δεν διασφαλιστεί ότι οι διασταυρώσεις των βάσεων δεδομένων με τα κυκλοφορούντα οχήματα στη χώρα δεν ολοκληρωθούν επιτυχώς.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι η ΑΑΔΕ δεν θα θελήσει να ρισκάρει για δεύτερη φορά την επιβολή προστίμων τα οποία θα υποχρεωθεί στη συνέχεια να ανακαλέσει – όπως έκανε τον Ιούλιο όταν διαπιστώθηκε ότι από τις διασταυρώσεις των σχετικών στοιχείων δεν εντοπίσθηκαν όλες οι λανθασμένες εγγραφές που είχαν να κάνουν με κληρονομιές, μεταβιβάσεις και αποσύρσεις οχημάτων. Κατά συνέπεια, το όλο θέμα τίθεται προς το παρόν στο περιθώριο με ότι κι αν μπορεί να συνεπάγεται ως εξέλιξη για την ασφαλιστική αγορά. Όπως έχει ήδη γράψει το ID, έως στις αρχές καλοκαιριού σήμα ασφάλισης είχαν αποκτήσει -υπό την απειλή επιβολής προστίμων- περί τα 450.000 ανασφάλιστα οχήματα.
Για πολλά εξ αυτών είχαν συναφθεί τρίμηνα ασφαλιστήρια και, όπως προκύπτει από κεντρικά γραφεία διαμεσολάβησης της αγοράς, τα περισσότερα δεν ανανεώθηκαν, διότι από το υπουργείο Οικονομικών δεν συνεχίσθηκε η πίεση που ασκήθηκε τον περασμένο Μάιο, όπως και τον Ιούνιο, δεν πέρασε δηλαδή το μήνυμα στους οδηγούς ότι όσοι επιμένουν να παραμένουν ανασφάλιστοι θα υποστούν τις κυρώσεις του νόμου