Συνεχίζοντας το ρεπορτάζ μας στην Ασφαλιστική Αγορά του Νομού Φθιώτιδας – στο πλαίσιο της στήλης “Ασφαλιστικό Οδοιπορικό” – επισκεφτήκαμε τον Ιωάννη Κόκκορη, αποκλειστικό συνεργάτη της Μινέττα Ασφαλιστική και μιλήσαμε μαζί του για τη δραστηριότητα του στην τοπική αγορά, όπως επίσης και για την εικόνα που έχει σχηματίσει για την πόλη της Λαμίας στην οποία δραστηριοποιείται.
Συνέντευξη Ιωάννης Κόκκορης
Από πότε δραστηριοποιείστε στον Ασφαλιστικό κλάδο; Ποια είναι η πορεία σας στο χώρο;
Η ενασχόλησή μου με τον ασφαλιστικό χώρο ξεκίνησε από τα τέλη του 1989. Μετά από ένα τυχαίο γεγονός αποφάσισα να δοκιμάσω –αν και στη αρχή ήμουν πάρα πολύ επιφυλακτικός– το μονοπάτι αυτό. Στην συνέχεια, όπως αντιλαμβάνεστε και από την πολυετή μου ενασχόληση, αποδείχθηκε ότι δεν έκανα λάθος επιλογή.
Για την πορεία μου αφήνω τον κόσμο, τους Πελάτες μου που τόσα χρόνια με ανταμείβουν με την εμπιστοσύνη τους, να μιλήσουν για μένα.
Με τη Μινέττα Ασφαλιστική ποια είναι η σχέση σας;
Με την ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική η συνεργασία μου είναι αποκλειστική. Αυτή την επιλογή την έχω κάνει γιατί είναι η εταιρία που με έκανε να αγαπήσω τη δουλειά του ασφαλιστή, καθώς και η ίδια διαχρονικά σέβεται τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες. Μπορώ να πω μάλιστα, μετά από μια συνεργασία που πλησιάζει τα 30 χρόνια, ότι είμαι «ερωτευμένος» με την ΜΙΝΕΤΤΑ, ότι έχουμε μια σχέση ζωής! Επίσης δεν μπορώ να μην αναφέρω, ότι οφείλω πολλά στον αείμνηστο Παναγιώτη Μινέτα, όπως φυσικά και ότι σε όλη αυτή την κοινή πορεία υπάρχει γόνιμη συνεργασία και μεγάλη στήριξη, από την εκάστοτε διοίκηση έως και τον τελευταίο εργαζόμενο στην εταιρεία.
Ποια είναι η άποψή σας για την τοπική ασφαλιστική αγορά στην οποία δραστηριοποιείστε; Υπάρχει ασφαλιστική συνείδηση;
Η αγορά της Λαμίας αλλά και της ευρύτερης περιοχής έχει πρόσφορο έδαφος για ανάπτυξη εργασιών, παρότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και, το κυριότερο, ο κόσμος αντιμετωπίζει πολλές δυσκολίες πλέον λόγω της οικονομικής κρίσης. Πιστεύω ότι όταν ο διαμεσολαβητής, όπως και κάθε επαγγελματίας, αγαπάει αυτό που κάνει και το υπηρετεί με συνέπεια και αφοσίωση,τότε έχει πάντα δουλειά.
Ασφαλιστική συνείδηση υπήρχε και θα υπάρχει πάντα όταν βρίσκεται σωστός ασφαλιστής που να μπορεί να αξιολογήσει σωστά τις ανάγκες του κάθε Πελάτη, ώστε να νιώθει – και να είναι – πάντα εξασφαλισμένος. Εμείς είμαστε αυτοί που δίνουμε και …αφαιρούμε την συνείδηση από τους πελάτες.
Διαβάστε επίσης: Στη Λαμία προτιμούν το “φακελάκι” από προγράμματα Υγείας
Πρόσφατα μάθαμε ότι ετοιμάζεται στο Νομό Σύλλογος Ασφαλιστών. Εσείς συμμετέχετε σε αυτή την προσπάθεια; Πιστεύετε ότι θα συσπειρώσει τους Ασφαλιστές στην πόλη σας;
Γίνεται μια κίνηση από τους συναδέλφους της περιοχής για την δημιουργία ενός συλλόγου. Είμαι θετικός σε αυτή την προσπάθεια, αφού μέσα από έναν σύλλογο θα μπορούμε να έχουμε φωνή και να αναδείξουμε τα προβλήματα και τις ανησυχίες που ταλανίζουν το επάγγελμά μας. Στους βασικούς σκοπούς μας, θα πρέπει να είναι να εγγραφούν στο σύλλογο όλοι οι επαγγελματίες ασφαλιστές και να απορρίψουμε τους μαύρους Ασφαληστές! Η λέξη είναι σωστά γραμμένη με (η)που σημαίνει ληστές.
Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιείστε; Εκτός από τον κλάδο Αυτοκινήτου υπάρχει ενδιαφέρουν για λοιπούς κλάδους;
Δεν μπορώ σαν επαγγελματίας ασφαλιστής να επιλέξω ή να απορρίψω κάποιον ασφαλιστικό κλάδο. Προσπαθώ να έχω πελατολόγιο και να αναπτύσσω όλους τους κλάδους. Πάντα υπάρχει ενδιαφέρον από τον κόσμο και προσπαθώ μέσα από τις ανάγκες τους να δημιουργήσω το σωστό πρόγραμμα ασφάλισης. Εξάλλου το μότο του γραφείου μας είναι, ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί το δικό σας ασφαλιστικό πρόγραμμα!
Μιλήστε μας για τα εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων. Bancassurance και direct. Έχουν επηρεάσει τη δουλειά σας; Συγκεκριμένα για το bancassurance έχετε βρεθεί αντιμέτωπος με περιστατικά αθέμιτου ανταγωνισμού;
Οι πελάτες που αποφασίζουν να ασφαλιστούν direct μέσω διαδικτύου θυσιάζουν για λίγα ευρώ την καθοδήγηση και την πολύτιμη βοήθεια του προσωπικού τους ασφαλιστή. Επίσης όσοι καταφεύγουν σε ασφάλιση μέσα από τις Τράπεζες, υποκύπτουν κάποιες φορές σε πιέσεις που αποτελούν στην ουσία αθέμιτο ανταγωνισμό, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι για την τράπεζα αποτελούν πελάτη με ημερομηνία λήξης. Όταν προκύπτει ζημιά όμως διαπιστώνουν, όταν πλέον είναι δυστυχώς αργά, ότι πολλές φορές δεν υπάρχει άμεση και σωστή εξυπηρέτηση και έτσι, επιστρέφουν στον ασφαλιστή τους.
Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω σε μια καλύτερη μέρα για την ιδιωτική ασφάλιση, γενικότερα αλλά και στην περιοχή μας.