Η ERGO ξεκίνησε το νέο κύκλο διαφημιστικής της προβολής μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια κύρους και προβολής του ονόματος της ERGO, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί την εκκίνηση μιας νέας εποχής για την εταιρική της ταυτότητα, με βασικό στόχο να αναδειχθεί ως η ασφαλιστική εταιρία που προστατεύει και διατηρεί σταθερό ό,τι έχει αξία για τον καθένα από εμάς.
Στη συγκεκριμένη καμπάνια με τίτλο “Ανθρώπων Έργα”, η ERGO παρουσιάζει το πραγματικό πρόσωπό της: μία ήρεμη, σταθερή και ανθρώπινη δύναμη που καταλαβαίνει και υποστηρίζει. Αξιοποιεί έντεχνα το όνομα “ERGO” και προβάλλει σκηνές απλών, καθημερινών ανθρώπων, υπερήφανων για τα έργα τους. Έργα διαφορετικά μεταξύ τους, όμως πάνω απ’ όλα έργα σημαντικά για τον καθέναν, με τα οποία μπορούμε όλοι μας να ταυτιστούμε και που, σε μια δεύτερη ανάγνωση, προβάλλουν διακριτικά τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρία. Έτσι, μέσω αυτής της δημιουργικής ιδέας, η ERGO προβάλλεται ως η ασφαλιστική δύναμη που βρίσκεται στο πλευρό όλων όσων τη χρειάζονται, εξασφαλίζοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία στη ζωή τους με τη δύναμη και τη γνώση ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους παγκοσμίως.
Η καμπάνια “Ανθρώπων Έργα” περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ σε σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, αλλά και σε συνδρομητικά κανάλια, ραδιοφωνικό σποτ σε δημοφιλείς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς και καταχωρήσεις σε Κυριακάτικες εφημερίδες, ενώ σύντομα η καμπάνια θα πλαισιωθεί και από διαφήμιση στο μετρό της Αθήνας. Με αφορμή την έναρξη αυτής της νέας διαφημιστικής καμπάνιας και αναγνωρίζοντας τη δύναμη των νέων μέσων, η ERGO λάνσαρε και το δικό της κανάλι σε ένα από τα πιο δημοφιλή ψηφιακά μέσα στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, στο YouTube. Με αυτόν τον τρόπο ανοίγει ένα διαδραστικό κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, το οποίο θα ανανεώνεται συνεχώς με νέο οπτικοακουστικό περιεχόμενο απ’ όλες τις δράσεις της εταιρίας.