Λίγους μόνο μήνες μετά τη δέσμευσή της ότι θα σταθεί αρωγός στην προσπάθεια προώθησης του θεσμού της διαμεσολάβησης και των στόχων του Ο.Π.Ε.Μ.Ε.Δ, η MetLife αποδεικνύει έμπρακτα την πεποίθησή της ότι η εξωδικαστική επίλυση των διαφορών είναι μία χρήσιμη και αναγκαία διαδικασία, που ωφελεί κυρίως τους ασφαλισμένους, αλλά κυρίως ότι αποτελεί ουσιαστικά μία πράξη πολιτισμού.
Διαβάστε επίσης: Η MetLife στηρίζει έμπρακτα τον θεσμό της διαμεσολάβησης
Υπό το πρίσμα αυτό, η MetLife έχει ενσωματώσει σε όλο το υλικό επικοινωνίας, έντυπο και ηλεκτρονικό, με τους πελάτες και δυνητικούς της πελάτες (φόρμες, έγγραφα, συμβόλαια, προτάσεις και άλλα υλικά), τη σχετική πληροφόρηση, ώστε οι ασφαλισμένοι της εταιρείας να γνωρίζουν με κάθε λεπτομέρεια πώς να αξιοποιούν τη δυνατότητά τους να επιλύουν τις όποιες διαφορές τους ταχύτερα, ευκολότερα, πιο οικονομικά και πιο αποτελεσματικά, καταφεύγοντας στην σχετική διαδικασία.
Ο Διευθυντής Μarketing και επικοινωνίας της МеtLife κ. Σταύρος Μιχαηλίδης δήλωσε σχετικά: «Δεσμευτήκαμε ότι θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να στηρίξουμε τον πολύτιμο θεσμό της διαμεσολάβησης και σήμερα το κάνουμε πράξη. Δεν θα σταματήσουμε όμως εδώ. Στόχος μας είναι να ενημερώσουμε τους ασφαλισμένους μας για τα πολλαπλά οφέλη του θεσμού, να τους παρακινήσουμε να καταφεύγουν σε αυτήν και εν τέλει να χτίσουμε συνείδηση διαμεσολάβησης και καλής διάθεσης εξεύρεσης λύσης, βιώσιμης και δίκαιης και για τις δύο πλευρές».