Χρυσή διάκριση απέσπασε η Carglass® Ελλάδας στα Sales Excellence Awards 2018 που πραγματοποιήθηκαν στις 28 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και την Boussias Communications.
Το Β2Β κανάλι εξυπηρέτησης Carglass®Club απέσπασε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στις Πωλήσεις / Νέα – Εναλλακτικά Κανάλια Πώλησης», ανάμεσα σε ισχυρά διεθνή και ελληνικά brands.
Η διαδικτυακή Β2Β πλατφόρμα Carglass®Club, αποτελεί αναπόσπαστο κανάλι επικοινωνίας της Carglass® με τα ασφαλιστικά γραφεία και έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει την άμεση ενημέρωση των ασφαλιστικών συμβούλων σχετικά με την εξέλιξη των περιστατικών θραύσης κρυστάλλων των πελατών τους. Είναι ένα εργαλείο άρρηκτα συνδεδεμένο με το customer journey και αποτελεί μέρος της πρόσφατα βραβευμένης διακαναλικής εμπειρίας του πελάτη με την Carglass®.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε και η Εμπορική Διευθύντρια της Carglass® κ. Μάρθα Στεφανοπούλου «Αισθάνομαι πολύ περήφανη γιατί πριν από δύο χρόνια βάλαμε ένα στοίχημα, το οποίο μετά από πολλή προσπάθεια, μεράκι και δουλειά κατάφερε όχι μόνο να ξεπεράσει τις προσδοκίες μας, αλλά και να επιβεβαιώσει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Άλλωστε, η άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας και της στρατηγικής μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας, που το αγκάλιασαν και το στηρίζουν καθημερινά».
Η Carglass® με το βραβείο αυτό δεσμεύεται να παραμείνει πιστή στο Σκοπό της, να κάνει τη διαφορά, επιλύοντας τα προβλήματα των πελατών και συνεργατών της, με πραγματικό ενδιαφέρον προσφέροντάς τους μια ενιαία και αδιάλειπτη εμπειρία εξυπηρέτησης.