Το 2017 θα μπορούσε να θεωρηθεί έτος σταθμός στην ιστορία της NN Hellas. Της ελληνικής θυγατρικής ασφαλιστικής εταιρείας που εν μέσω τριγμών τόσο στο εσωτερικό της (αλλαγές στο διοικητικό σχήμα της Εταιρείας το 2016) όσο και στον Όμιλο (αποχώρηση του insurance sector από τον τραπεζικό όμιλο της ING το 2012 και επαναπροσδιορισμός της ως αμιγώς ασφαλιστικός οργανισμός το 2015) κατάφερε να γυρίσει το παιχνίδι και να πετύχει το ακατόρθωτο.
Μέσα σε 12 μήνες η νέα διοίκηση επανέφερε την Εταιρεία σε κερδοφόρα τροχιά αντιστρέφοντας ζημιές ύψους 10 εκατ. πριν το 2017 σε λειτουργικό αποτέλεσμα της τάξεως των 4,7 εκατ. ευρώ. Αναλόγως το agency της Εταιρείας, γνωστό για την παραγωγικότητά του, τη δυναμική του αλλά και την ιστορία του, μετά από χρόνια ζημιών κατέστη επίσης κερδοφόρο χάρις στη νέα του παραγωγή ενώ η συνολική νέα παραγωγή της Εταιρείας ανήλθε στα 101 εκατ. ευρώ με το χαρτοφυλάκιο να φτάνει τα 406 εκατ. ευρώ.
Η κ. Πολιτοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas, στην εναρκτήρια ομιλία της στο ετήσιο συνέδριο πωλήσεων της Εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Απριλίου στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, μίλησε για το δύσκολο έργο της διοίκησης τον τελευταίο χρόνο. Για τους ακατόρθωτους στόχους που τελικά επιτεύχθηκαν αλλά και για την εμπιστοσύνη του μετόχου στη Χάγη που τελικά επανήλθε πείθοντάς τους ότι “ναι” αξίζει να επενδύσει τόσο στις προοπτικές της Ελληνικής Οικονομίας όσο και στα περιθώρια ανάπτυξης της ελληνικής NN.
Χαρακτηριστικά η κ. Πολιτοπούλου δήλωσε μεταξύ άλλων:
“Το 2017 ξεκινήσαμε μαζί το δικό μας αδύνατο. Μια εικόνα χίλιες λέξεις. Αυτά είναι τα μεγέθη που συγκρίνουν το 2017 με το παρελθόν. Νούμερα που δείχνουν μια τεράστια μεταβολή στην κερδοφορία, την ανάπτυξη και την εταιρική φήμη. Μέσα σε λιγότερο από 12 μήνες! Κάναμε πράξη όλοι μαζί το μήνυμα του Συνεδρίου μας, μπράβο σας! Το ίδιο αδύνατο είναι όμως η πορεία μιας εταιρείας που πριν χρόνια αποφάσισε ξαφνικά να διακόψει τις νέες πωλήσεις στην υγεία και σήμερα δημιουργεί νέα ρεκόρ πωλήσεων στην υγεία καινοτομώντας με προϊόντα, όπως το hospital 4 all και το care 4 all, και προσφέροντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα ασφάλιση σε ανθρώπους με σοβαρά προβλήματα υγείας και χωρίς όριο ηλικίας”.
Η κ. Πολιτοπούλου δήλωσε επίσης ότι με τη βοήθεια του αποκλειστικού δικτύου η Εταιρεία στο άμεσο μέλλον θα κατακτήσει νέα ρεκόρ πωλήσεων αλλά και μερίδια αγοράς μετατρέποντας το “αυθεντικά αδύνατο σε πρακτικά δυνατό” στοχεύοντας στο όραμά της να γίνει η NN Hellas η πρότυπη και πρώτη σε όλους τους τομείς Ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης: H NN Hellas στηρίζει το πρόγραμμα “Leaders for a Day”
Στη συνέχεια, και αφού μεσολάβησαν βραβεύσεις κορυφαίων συνεργατών του agency της Εταιρείας, όπως και motivational speeches από διακεκριμένους ομιλητές, το λόγο είχε ο Διευθυντής Πωλήσεων της Εταιρείας Μιχάλης Σωτηράκος.
Ο κ. Σωτηράκος με τη μεταδοτικότητα που τον διακρίνει δεν άφησε περιθώριο ούτε στο ελάχιστο ότι αυτή η ομάδα δεν θα πετύχει τους “αδύνατους” στόχους της και για τις επόμενες χρονιές. Ότι η νέα σύνθεση της διοίκησης, μαζί με τη δυναμική και το “brandname” που έχει το agency της NN αλλά και τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες (30 στο νούμερο) που θα υλοποιηθούν μέσα στο 2018 θα φέρουν ρεκόρ αλλαγών μέσα στην Εταιρεία που θα την εκτοξεύσουν ξανά στην κορυφή της αγοράς.
Τώρα που έχουμε, θέλουμε και μπορούμε να επενδύσουμε περισσότερο στο agency
Μόνο το agency μπορεί να δημιουργήσει επαγγελματίες ασφαλιστικούς συμβούλους και manager, τόνισε ο κ. Σωτηράκος δηλώνοντας ότι δεν υπάρχει πιο άδικη κατηγορία από το να επιρρίπτεις ευθύνες στο αποκλειστικό δίκτυο για πράγματα που δεν έχουν κάνει. Agency σημαίνει ανάπτυξη και για την NN αυτό μεταφράζεται σε 2 νέα γραφεία agency μέσα στο 2017, προετοιμασία 3 unit manager για νέα γραφεία agency, προετοιμασία 20 ασφαλιστικών συμβούλων για να γίνουν unit manager και εκπαίδευση 100 υποψηφίων unit manager. Ο κ. Σωτηράκος δήλωσε μεταξύ άλλων:
“Ανταποκριθήκατε άμεσα λες και ήσασταν προετοιμασμένοι από καιρό, στο κάλεσμα της Εταιρείας για ανάπτυξη, για δημιουργία νέων manager, για δημιουργία νέων γραφείων. Η ανάπτυξη που είχε τον τελευταίο χρόνο η Εταιρεία αποτελεί την πιο αποστομωτική απάντηση σε όποιον δηλώνει ότι το agency συρρικνώνεται. Ότι το agency φθίνει. Αποτελεί την πιο αποστομωτική απάντηση σε όσους σας λένε ότι η Εταιρεία δεν το στηρίζει. Αυτά τα λένε όσοι δεν έχουν agency. Αυτά τα λένε όσοι δεν μπορούν να έχουν, όσοι δεν θέλουν να έχουν ή δεν μπορούν να επενδύσουν σε αυτό. Εμείς και έχουμε, και θέλουμε, και μπορούμε, και επενδύουμε, και τώρα που έχουμε και κέρδη θα επενδύσουμε ακόμα πιο πολύ στο agency μας”.
Ο κ. Σωτηράκος μίλησε επίσης και για τους 30 νέους στόχους της NN μέσα στο 2018. Μια μεγάλη λίστα σε όλα τα επίπεδα με σκοπό να εκτοξεύσουν την παραγωγικότητα και τα ρεκόρ κερδοφορίας της Εταιρείας. Από αυτούς το μεγαλύτερο χειροκρότημα απέσπασαν:
- Επέκταση του προγράμματος Hospital for all μέχρι την ηλικία των 70 ετών με την ίδια τιμή όπως στις ηλικίες 61-65 αλλά και την αύξηση του ανώτατου ορίου κάλυψης από 30.000 ευρώ σε 60.000 ευρώ (με αναδρομική ισχύ και για τους ήδη πελάτες).
- Αύξηση στάθμισης στο ultima περιοδικού ασφαλίστρου στο 100% & καταβολής της συνολικής προμήθειας 40% στο πρώτο έτος.
- Δημιουργία προϊόντος πρωτοβάθμιας για όλη την Ελλάδα.
- Δημιουργία κάλυψης ΙΦΕ για όλες τις ηλικίες.
- Δημιουργία κάλυψης χειρουργικού επιδόματος.
- One stop sale – παροχή εναλλακτικών τρόπων ηλεκτρονικής πληρωμής ασφαλίστρου όπως και ειδοποίησης πληρωμής ασφαλίστρου και σχεδίου ασφαλιστηρίου στο e-mail του πελάτη κατά τη διάρκεια του ραντεβού σε αιτήσεις χωρίς εκκρεμότητες.
Κλείνοντας, το δικό μας συμπέρασμα από το φετινό συνέδριο της NN είναι ότι διακρίναμε μια νέα συμπαγής διοικητική ομάδα η οποία πολύ γρήγορα ανέπτυξε ισχυρούς δεσμούς με το αποκλειστικό της δίκτυο, επαναφέροντας παράλληλα την Εταιρεία σε κερδοφορία. Είδαμε όρεξη, όραμα, πάθος για τα χρόνια που θα ακολουθήσουν και όλα αυτά όχι απλά στα λόγια αλλά και σε πράξεις, σε αριθμούς. Καθαρή στρατηγική με τις πλάτες του μετόχου πιστεύοντας και επενδύοντας στις ικανότητες τους παραδοσιακού δικτύου τους. Μια ευχάριστη εξέλιξη για την NN Hellas που όπως όλα δείχνουν ανεβάζει τον υγιή ανταγωνισμό στον κλάδο μας.