Η ασφάλιση υγείας είναι ένα παζλ. Από εκείνα τα παζλ με τα 1000+ κομμάτια που δεν μπορούν να λύσουν όλοι. Απαιτούν υπομονή, επιμονή, εμπειρία, στρατηγική και φυσικά διάθεση να θες να τα λύσεις… όχι για να τα κρεμάσεις στο τοίχο του σπιτιού σου – περήφανος που τα κατάφερες – αλλά σε αυτή την περίπτωση για να εξυπηρετήσεις τις ανάγκες του κόσμου. Για να αποκτήσει ξανά ο Έλληνας πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας. Για να σταματήσει να βάζει το χέρι στην τσέπη από τα δικά του κεφάλαια, για να αποκτήσει εντέλει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Όλοι το αξίζουμε!
Του Νίκου Μωράκη
Η Interamerican είναι η μοναδική Ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα με καθετοποιημένο σύστημα Υγείας. Διαθέτει 2 σύγχρονα ιδιόκτητα πολυϊατρεία σε Αργυρούπολη και Μαρούσι, μια ιδιόκτητη γενική κλινική στην πλατεία Μαβίλης ενώ συνεργάζεται με περισσότερα από 30 κορυφαία ιδιωτικά και όλα τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας. Ένα καλά οργανωμένο πανελλαδικό δίκτυο που υποστηρίζεται επίσης από 1.400 γιατρούς όλων των ειδικοτήτων και 250 υπερσύγχρονα διαγνωστικά κέντρα. Υποδομές που ενισχύονται και από την Άμεση Ιατρική Βοήθεια της Εταιρείας η οποία αποτελείται από 17 ασθενοφόρα, 3 ελικόπτερα, 4 υγειονομικά αεροπλάνα και 70 εξειδικευμένα άτομα προσωπικό. Τέλος ένας αριθμός, το 1010, ενώνει όλα τα σημεία καθώς είναι το συντονιστικό κέντρο όλων των παραπάνω. Λειτουργεί 24/7 και εξυπηρετεί από ιατρικές συμβουλές μέχρι ενημέρωση καλύψεων και διαδικασιών του συμβολαίου σας ακόμα και προεγκρίσεις νοσηλείας. Μπερδευτήκατε; Να το πούμε πιο απλά. Η Interamerican διαθέτει τους Ασφαλιστές, τα νοσοκομεία, τους γιατρούς, τα μεταφορικά μέσα και την εμπειρία/οργάνωση για να καλύψει όλες τις ανάγκες στην υγεία σας. Κυριολεκτικά όλες.
Οι παραπάνω υπηρεσίες όμως προϋπήρχαν. Μπορεί με κάποιες αναβαθμίσεις να έγιναν καλύτερες όμως προϋπήρχαν. Η Interamerican είναι χρόνια γνωστή για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.
Το νέο σύστημα υγείας της Interamerican.
Τέλος το “medisystem”. Νέα αρχή για το “bewell”
Από τα μέσα Σεπτεμβρίου η Interamerican επανασυστήθηκε στον κλάδο υγείας με το νέο σύστημα υγείας bewell. Οι όροι των συμβολαίων έγιναν ευνοϊκότεροι και ξαναγράφτηκαν στη γλώσσα του μέσου Έλληνα – απλοί και κατανοητοί. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες έγιναν περισσότερες και με μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τις πραγματικές του ανάγκες – οι συνδυασμοί που υπάρχουν είναι εκατοντάδες, και φυσικά η τιμή άλλαξε. Προσαρμόστηκε ακόμα περισσότερο στο budget της ελληνικής οικογένειας. Ένα αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και προετοιμασίας που το αρμόδιο τμήμα της ασφαλιστικής χρειάστηκε πάνω από έναν χρόνο προκειμένου να ενώσει όλα τα κομμάτια του παζλ. Ένα τμήμα που με επικεφαλής τον κ. Γιώργο Βελιώτη – Γενικό Διευθυντή ασφαλίσεων Ζωής & Υγείας έφτιαξε ένα πρόγραμμα υγείας χτισμένο στην πολύπλοκη ελληνική πραγματικότητα.
Γιατί η Interamerican δημιούργησε όλες αυτές τις νέες επιλογές;
Αναλύοντας “big data” από το 2015 μέχρι και το πρώτο εξάμηνο του 2018 κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το 99,92% των περιπτώσεων αποζημίωσης νοσηλείας είναι κάτω από 100.000 ευρώ. Παράλληλα το υπόλοιπο 0,08% των αποζημιώσεων αντιπροσωπεύει το 5% των ποσών αποζημίωσης. Στοιχεία που δείχνουν ότι ενώ η πλειονότητα των περιστατικών δεν αντλεί μεγάλα κεφάλαια αποζημίωσης αυτό το 0,08% είναι ικανό να εξαντλήσει τα όρια ενός συμβολαίου. Σκοπός των ανθρώπων της Interamerican ήταν να δημιουργήσουν το περιβάλλον μέσα στο οποίο θα μπορεί ο ενδιαφερόμενος να εξυπηρετήσει όλες του τις ανάγκες – μικρές και μεγάλες – προσαρμόζοντας μέσα στην εξίσωση και προσιτό κόστος. Ένα δύσκολο εγχείρημα στο οποίο καλείται τώρα ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος να λύσει προς το συμφέρον του Ασφαλισμένου αναλύοντας παρέα τις ανάγκες του, καταλήγοντας στο συνδυασμό που τον αντιπροσωπεύει.
Επίσης, έπειτα από έρευνα αγοράς της Interamerican κατέληξαν και στη δημιουργία τριών βασικών προφίλ υποψηφίων πελατών που αντιπροσωπεύουν τον μέσο Έλληνα/Ελληνίδα.
Στο προφίλ του πελάτη που θέλει να έχει πρόσβαση σε ιδιωτικά νοσοκομεία αλλά για τα λιγότερο σοβαρά περιστατικά καθώς εμπιστεύεται ακόμα τα δημόσια νοσοκομεία για τα σοβαρά. Στο προφίλ του πελάτη που προτιμά τα ιδιωτικά νοσοκομεία και που μόνο σε ακραία περιστατικά θα επέλεγαν δημόσιο νοσοκομείο και στο προφίλ του πελάτη που προτιμούν τα ιδιωτικά νοσοκομεία σε κάθε περίπτωση. Φυσικά υπάρχει ακόμα το ποσοστό των Ελλήνων που δεν θέλουν να ακούν για ιδιωτικές υπηρεσίες στην υγεία κυρίως λόγω ιδεοληψίας.
Τις επόμενες ημέρες στο insurancedaily.gr θα σας παρουσιάζουμε ξεχωριστά το κάθε module (6 στο σύνολο) του νέου συστήματος υγείας της Interamerican ξεκινώντας την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου με τη «νοσηλεία από ασθένεια & ατύχημα».