Δυναμικά στην phygital εποχή, τη δημιουργική σύζευξη στοιχείων της παραδοσιακής ασφαλιστικής αγοράς με τις νέες τεχνολογίες, έχει εισέλθει η Interasco, υλοποιώντας σειρά έργων που εντάσσονται στο σχέδιο της εταιρείας “Go Digital”, με πιο πρόσφατο το σύστημα επιβράβευσης πελατών της εταιρείας.
O Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco, αναφερόμενος στις αλλαγές που επίκεινται στον ασφαλιστικό κλάδο και την ένταση του ανταγωνισμού από ιντερνετικούς και τεχνολογικούς κολοσσούς, τόνισε ότι η Interasco έχοντας ολιστική εικόνα του τοπίου που αλλάζει, προχώρησε στην υλοποίηση των my interasco agent, my interasco customer και στο Interasco loyalty, επενδύοντας σε εργαλεία που βελτιώνουν την καθημερινότητα του επαγγελματία ασφαλιστή και την ποιότητα των υπηρεσιών προς τον ασφαλισμένο.
“Η πορεία της Interasco” πρόσθεσε “είναι άρρηκτα συνυφασμένη με τα ανεξάρτητα δίκτυα”. Όπως εξήγησε “σήμερα η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύτητα φωτός. Η Uber έχει εξελιχθεί στην εταιρεία με τα περισσότερα ταξί, χωρίς να έχει στην κατοχή της τα εν λόγω οχήματα. Το Airbnb έχει γίνει η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή επιχείρηση χωρίς να έχει ένα ξενοδοχείο και η Amazon αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανεμπορίου, χωρίς ένα φυσικό κατάστημα. Όπως έχει δηλώσει και η Moody’s εταιρείες όπως οι Amazon, Alphabet, Apple έχουν οικονομικά και ψηφιακά συστήματα για να ανταγωνιστούν όλους τους χρηματοοικονομικούς παρόχους”.
Ν. Γιαννιού: Κάντε τους πελάτες σας ψηφιακούς
Στο My Interasco, που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης των ασφαλιστικών εργασιών αναφέρθηκε και η Ναταλία Γιαννιού, Διευθύντρια Πωλήσεων και Marketing της Interasco, προτρέποντας τους ανθρώπους του δικτύου να κάνουν τους πελάτες τους ψηφιακούς. Μέσα από το σύστημα, που είναι ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον, μπορεί ο συνεργάτης να έχει εικόνα της πορείας των ζημιών, της παραγωγής, του πελατολογίου, των αιτημάτων κ.ο.κ. Ταυτόχρονα μπορεί και ο πελάτης να εξοφλήσει ηλεκτρονικά το συμβόλαιο του, να δει την πορεία της ζημιάς και να συμμετάσχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης.
Ε. Σκορδή: Πρωτοποριακό πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών
Στο πρόγραμμα Loyalty αναφέρθηκε η Εύη Σκορδή, Head of Marketing & Customer Operations, Interasco, εξηγώντας ότι πρόκειται για ένα καινοτόμο σύστημα στην αγορά που περιλαμβάνει ευρύτατη γκάμα συνεργαζόμενων επιχειρήσεων και αποτελεί εγχείρημα στο οποίο η Interasco επενδύει σε μεγάλο βαθμό.
Μπορείτε να κατεβάσετε τη νέα εφαρμογή της Interasco στο κινητό σας ή στο τάμπλετ σας για android συσκευές εδώ και για apple συσκευές εδώ ή να συνδεθείτε από τον υπολογιστή σας εδώ