Ένα και ένα ίσον δύο. Τόσο απλά είναι τα πράγματα και είναι αλήθεια. Απλά μαθηματικά. Όσα περισσότερα ραντεβού κάνει ο ασφαλιστής τόσες περισσότερες είναι και οι πιθανότητες να αυξήσει το χαρτοφυλάκιό του άρα και το εισόδημά του. Ό,τι τεχνολογία και να εφαρμοστεί αυτό δεν αλλάζει. Και αυτό ακριβώς τόνισε και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Χρήστος Γεωργακόπουλος στην ετήσια συνάντηση συνεργατών από το δίκτυο πωλήσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στο ξενοδοχείο Hilton.
2 ραντεβού την ημέρα 5 φορές την εβδομάδα.
Δευτέρα με Παρασκευή.
Είναι αρκετά.
Όχι 3, όχι 4 ούτε 5. Μόνο 2.
Δύο ραντεβού την ημέρα.
του Νίκου Μωράκη
Τι λένε τα μαθηματικά; Ότι με 2 ραντεβού την ημέρα, 5 φορές την εβδομάδα, δηλαδή 22 μέρες το μήνα και με ένα ετήσιο μέσο όρο επιτυχίας στα ραντεβού 25% ένας Ασφαλιστής μπορεί να έχει 121 νέους πελάτες το χρόνο. Αν πολλαπλασιάσεις αυτό το νούμερο και με το μέσο όρο των προμηθειών που λαμβάνει ανάλογα τις ασφαλίσεις που κάνει μπορεί κανείς να υπολογίσει και τα έσοδά του.
Τι άλλο χρειάζεται;
Γερό στομάχι για την διαχείριση της απόρριψης και φυσικά γνώση του αντικειμένου. Να γνωρίζει καλά τη δουλειά του, τα προγράμματα της εταιρείας και να ξέρει από ανάλυση αναγκών αλλά και από διαχείριση αντιρρήσεων.
Το νούμερο που υπολογίσατε δεν σας εντυπωσιάζει;
Τότε αρχίστε να δραστηριοποιήστε και σε άλλους κλάδους πέραν του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Γεωργακόπουλος το 2018 οι συνεργάτες τις Ευρωπαϊκής Πίστης έφεραν 184.500 νέα συμβόλαια στον κλάδο Αυτοκινήτων, 16.078 στον κλάδο Πυρός και 5.336 στον κλάδο Ζωής. Κάτι που σημαίνει ότι μόνο το 1,34% όσων ασφάλισαν ένα αυτοκίνητο αξιοποίησαν την επαφή για να ασφαλίσουν στον ίδιο πελάτη και την κατοικία του και μόνο το 0,89% αυτών έκαναν το ίδιο στον κλάδο Ζωής. Δεν έκαναν το λεγόμενο cross selling σε έναν ασφαλισμένο που είναι ήδη στην εταιρεία έχοντας ασφαλίσει το αυτοκίνητό του.
Πώς; Εφαρμόζοντας τον κανόνα των 2 ραντεβού την ημέρα. Το πελατολόγιο υπάρχει.
Ο κ. Γεωργακόπουλος δήλωσε μεταξύ άλλων:
“Αυτή τη θέση δε μας την χάρισε κανείς. Είναι θέση που κερδίσατε εσείς με την παραγωγή σας. Όλες αυτές οι επιτυχίες οφείλονται σε συγκεκριμένα μέσα που αν τα κατανοήσετε θα τα αξιοποιήσετε εσείς οι ίδιοι. Ότι φτιάξαμε μέχρι σήμερα πρέπει να ξέρετε με ποια μέσα υλοποιήθηκαν. Πως καταφέραμε 62% αύξηση τα τελευταία χρόνια; Τα μέσα που έχουμε και θα μας οδηγήσουν ταχύτερα στα επόμενα χρόνια είναι πρώτον η απόφασή μας. Ότι θα φτάσουμε εκεί που έχουμε σχεδιάσει να πάμε. Είναι η θέληση. Το ρήμα θέλω στην Ευρωπαϊκή Πίστη δεν εκφράζει επιθυμία, εκφράζει πόθο. Είναι η πίστη. Η πίστη που έχουμε ότι θα κάνουμε αυτό που θέλουμε είναι τεράστια δύναμη για δημιουργία και πρέπει κάποιος να το πιστεύει με όλη τη δύναμη της ψυχής του. Η αφοσίωση. Η αφοσίωση είναι τεράστια δύναμη και δημιουργίας αλλά κυρίως θεμελίωση σχέσεων εμπιστοσύνης. Ο ενθουσιασμός. Θεϊκή δύναμη. Είναι τεράστια δύναμη το να ξυπνάμε κάθε πρωί και να χαμογελάμε. Και τέλος το πιο σημαντικό είναι να ξέρουμε που πάμε. Να έχουμε ένα όνειρο συγκεκριμένο…”
Ο κ. Γεωργακόπουλος αναφέρθηκε επίσης και στο γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι μια από τις 11 ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν επιβιώσει από το 1978 μέχρι σήμερα. Το 1978 δραστηριοποιούνταν στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά 74 Ελληνικές Ασφαλιστικές Εταιρείες και 53 ξένοι όμιλοι οι οποίοι είτε έκλεισαν είτε αποχώρησαν από την αγορά. Εννιά ελληνικές και δύο ξένων ομίλων. Αυτές άντεξαν.
Το 2018 η Εταιρεία έκλεισε τη χρονιά με ένα σύνολο 618.501 ασφαλιστηρίων συμβολαίων αποδίδοντας στους 5.400 συνεργάτες της προμήθειες ύψους 34.2 εκατομμυρίων ευρώ.
Το συνέδριο ολοκληρώθηκε τόσο με τις ομιλίες της κ. Ρούσση, Εμπορικής Διευθύντριας της Εταιρείας, του κ. Στέλιο Σκαπινάκη Διευθυντή Πωλήσεων ΣΜΑ, του κ. Βασίλη Τούπη Διευθυντή Πωλήσεων και του κ. Γκοτζαγεώργη, Διευθυντή Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων ενώ ενδιαφέρον είχε και η κουβέντα που έγινε μεταξύ των περιφερειακών διευθυντών. Ένα συνέδριο πωλήσεων που από πλευράς συμμετοχής ξεπέρασε τα συνηθισμένα καθώς η μεγάλη αίθουσα του Hilton “Τερψιχόρη” δεν ήταν αρκετή για να χωρέσει τους εκατοντάδες συνεργάτες που τίμησαν με την παρουσία τους την Εταιρεία.