Μία νεοφυής εταιρεία που το μοντέλο της μοιάζει πολύ με τη Lemonade ανοίγει τα φτερά της στην Ευρώπη. Πρόκειται για τη σουηδική start-up Hedvig η οποία συγκέντρωσε € 9,3 εκατ. από την Obvious Ventures στο Σαν Φρανσίσκο και το σουηδικό όμιλο λιανικής πώλησης Axel Johnson D-Ax.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί τεχνολογία για την αυτοματοποίηση πολλών διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης και των αξιώσεων. Σύμφωνα με τον συνιδρυτή Lucas Carlsén, μεγάλο μέρος της διαδικασίας της αξίωσης έχει ήδη αυτοματοποιηθεί. “Αν για παράδειγμα χάσετε το laptop σας στην Κοπεγχάγη, θα ανοίξετε την εφαρμογή Hedvig για να καταγράψετε ένα φωνητικό μήνυμα. Από αυτό το φωνητικό μήνυμα μπορούμε να καθορίσουμε τι συνέβη και στη συνέχεια να ενεργοποιήσουμε μια αυτόματη αποζημίωση μέσα σε λίγα λεπτά”.
Στα ανταγωνιστικά της σημεία εντάσσεται το ότι θέλει να είναι “καλή” εταιρεία, για αυτό και όσα χρήματα δεν πληρώνονται σε αξιώσεις δωρίζονται σε φιλανθρωπικές οργανώσεις. “Η ασφαλιστική αγορά είναι μία από τις τελευταίες βιομηχανίες που εξακολουθούν να είναι ανέγγιχτες από την καινοτομία και την ισότητα. Αυτό που θέλαμε να κάνουμε ήταν να αλλάξουμε το επιχειρηματικό μοντέλο ασφάλισης, για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα πρέπει ποτέ να κερδίσουμε περισσότερα, πληρώνοντας λιγότερα “, λέει ο Carlsén.
Πάντως μέχρι τώρα φαίνεται πώς η Hedvig κάνει κάτι σωστά, καθώς έχει προσελκύσει επενδυτές όπως ο Khaled Helioui – ο οποίος είναι επίσης επενδυτής στις Uber, Deliveroo και Bolt – καθώς και η Sophia Bendz, συνεργάτης της Atomico, και ο Victor Jacobsson, ένας από τους συνιδρυτές της Klarna. Η Hedvig υποστηρίζεται επίσης από την κεφαλαιουχική κεφαλαιαγορά Cherry Ventures με έδρα το Βερολίνο. Η εταιρεία βρίσκεται στα πρώτα της βήματα και έχει 15.000 πελάτες στη Σουηδία, ωστόσο σχεδιάζει να επενδύσει το νέο κεφάλαιο της για να επεκτείνει την πελατειακή της βάση. Αλλά για μια εκκίνηση που προσφέρει μια διαφορετική προσέγγιση από τις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, μπορεί να αξίζει τα δισεκατομμύρια.
Πηγή: Sifted