Η φιλοδοξία μας είναι να είμαστε μία από τις πιο υπεύθυνες και αποδοτικές επιχειρήσεις στον κόσμο”.Αυτά ήταν τα λόγια του CEO της Zurich Mario Greco, όταν ανακοίνωσε την δέσμευση της εταιρείας απέναντι στους πελάτες για την προστασία των δεδομένων τους, η οποία ξεπερνά τις νομικές απαιτήσεις του υφιστάμενου πλαισίου.
Η δέσμευση της εταιρείας αποτελείται από 4 πυλώνες:
- θα διατηρήσει τα δεδομένα των πελατών της ασφαλή
- ποτέ δεν θα τα εμπορευθεί
- δε θα τα μοιραστεί χωρίς διαφάνεια
- θα τα αξιοποιήσει για να προστατεύσει καλύτερα τους ασφαλισμένους της
Πλήρης διαφάνεια σημαίνει ότι οι πελάτες θα ενημερώνονται πάντα όχι μόνο εάν τα προσωπικά τους δεδομένα είναι κοινόχρηστα αλλά και σε ποιον. Επιπλέον, η Zurich ανέφερε ότι κάθε τρίτος με τον οποίο μοιράζεται τα προσωπικά δεδομένα δεσμεύεται από συμβόλαιο που καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι πληροφορίες.
«Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, η απόκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών μας εξαρτάται από την πρωτοποριακή ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και από τις διαφανείς πολιτικές για την προστασία των δεδομένων στην αγορά», δήλωσε ο Greco. “Για 150 χρόνια, οι πελάτες έχουν εμπιστοσύνη στη Ζυρίχη για να κάνουν το σωστό, και με αυτή τη νέα δέσμευση, η προσέγγισή μας στη δέσμευση δεδομένων τιμά αυτή την εμπιστοσύνη με διαφάνεια σχετικά με τον τρόπο χρήσης των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας”.