Την τεχνολογία που έχουν αξιοποίησαν η CVS Health και η Aetna προκειμένου να βοηθήσουν ανθρώπους που βρέθηκαν αντιμέτωποι με τον τυφώνα Dorian.
Ο φονικός τυφώνας κυριολεκτικά στο πέρασμα του ισοπέδωσε τις Μπαχάμες. Επίσημα οι αρχές μιλούν για 30 νεκρούς, ενώ οι φόβοι που εκφράζονται για την ανεύρεση περισσότερων τις επόμενες ημέρες μεγαλώνουν, καθώς πολλοί άνθρωποι δεν έχουν έρθει σε επαφή με τις οικογένειες τους. Στις Μπαχάμες η ταχύτητα του ανέμου έφτασε στα 300 χιλιόμετρα ισοπεδώνοντας το 50% περίπου των σπιτιών, ενώ υπολογίζεται ότι 60.000 άνθρωποι χρήζουν επισιτιστικής βοήθειας.
Με στόχο να υπάρχει σωστή προετοιμασία και αντιμετώπιση χρησιμοποιήθηκαν εφαρμογές τόσο από ασφαλιστικές όσο και από φορείς. Η εταιρεία CVS Health, η οποία καλύπτει ασφαλιστικά 38 εκατομμύρια ανθρώπους μέσω παραδοσιακών ασφαλιστηρίων υγείας, στις 30 Αυγούστου, έστειλε αυτοματοποιημένα μηνύματα στα μέλη της, ενθαρρύνοντάς τα να εκτελέσουν τις ιατρικές συνταγές τους πριν από την καταιγίδα.
“Καθώς ο τυφώνας Dorian συνεχίζει να αυξάνει την ισχύ του στον Ατλαντικό, εργαζόμαστε για να διευκολύνουμε τους ασθενείς που ακολουθούν φαρμακευτική αγωγή πριν την καταιγίδα”, ανέφερε ο Larry Merlo, Διευθύνων Σύμβουλος της CVS Health.
Οι ασθενείς που ζουν σε περιοχές που αναμένεται να επηρεαστούν από τη θύελλα και έχουν επιλέξει τα αυτοματοποιημένα προγράμματα ειδοποιήσεων της CVS Pharmacy για να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, μηνύματα κειμένου και ειδοποιήσεις για εφαρμογές, σχετικά με τις ισχύουσες συνταγές τους.
Οι ασφαλισμένοι της Aetna που επηρεάστηκαν από τον τυφώνα Dorian μπορούσαν να ξαναγράψουν νωρίτερα τα φάρμακά τους, σύμφωνα με την CVS Health, η οποία εξαγόρασε την Aetna τον περασμένο Νοέμβριο. Όσοι χρησιμοποιούσαν το φαρμακείο ταχυδρομικών παραγγελιών της Aetna μπορούσαν είτε να πάρουν συνταγή σε εναλλακτικό τόπο παράδοσης είτε να ξαναγράψουν τη συνταγή που έχει χαθεί ή καταστραφεί.
Η Aetna προσέφερε επίσης συμβουλευτική βοήθεια σε ανθρώπους που υπέστησαν τραυματισμούς ή ήθελαν ενημέρωση για τον τυφώνα ανεξάρτητα από το αν ήταν πελάτες της ή όχι. “Όποιος ήθελε μπορούσε να καλέσει το 1-833-327-AETNA για βοήθεια σχετικά με την εξεύρεση διαθέσιμων καταφυγίων, την πρόσβαση σε κρατικές δομές και την αναζήτηση ψυχολογικής στήριξης.”
Στον τυφώνα αξιοποιήθηκαν και πολλές άλλες εφαρμογές όπως η Capital BlueCross Virtual Care App , εφαρμογή που διατέθηκε δωρεάν στον τυφώνα. Πρόκειται στην ουσία για εφαρμογή τηλεϊατρικών υπηρεσιών που βοήθησαν ανθρώπους που βρισκόντουσαν σε δύσκολη κατάσταση να μιλήσουν με γιατρούς και νοσηλευτές για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημά τους.