Η Starr Insurance χρησιμοποιεί το Facebook Messenger Chatbot για να πουλήσει ταξιδιωτική ασφάλιση στο Χονκ-Κονγκ. To chatbot έχει τεχνητή νοημοσύνη για να μειώνει το χρόνο εξυπηρέτησης των καταναλωτών και να κάνει άμεσα την αγορά.
Το Starr Chatbot χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση και επεξεργασία φυσικής γλώσσας για να “συνομιλήσει” με τους αγοραστές. Τους ρωτάει για να προσαρμόσει ένα σχέδιο ασφάλισης ταξιδιού, το οποίο ο πελάτης πληρώνει με κάρτα. Όλη η διαδικασία γίνεται παράλληλα με τη συνομιλία. Μόλις ολοκληρωθεί, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πελάτη. Η διαδικασία διαρκεί μερικά λεπτά. Το Chatbot μπορεί επίσης να απαντήσει σε απλές ερωτήσεις πελατών.
“Η Starr είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στο Χονγκ Κονγκ που χρησιμοποιεί το Facebook Messenger Chatbot για την παροχή ταξιδιωτικών ασφαλιστικών υπηρεσιών”, δήλωσε ο Agnes Cheung, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Ασφάλειας και Ασφάλειας της Starr Insurance. “Η εφαρμογή τεχνολογίας AI απλοποιεί τη διαδικασία αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους νεότερους καταναλωτές μας. “
Η Starr θα συνεχίσει να βελτιώνει το Chatbot βελτιώνοντας τις δυνατότητες των υπηρεσιών του πελάτη και αναπτύσσοντας περισσότερες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου του χειρισμού αξιώσεων.