Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου:
Έχετε τη δυνατότητα μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-Επιμελητήριο να αιτηθείτε την ανανέωση συμβολαίου άδειας ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί οι ενέργειες που αναφέρονται στις παρακάτω αναφερόμενες προϋποθέσεις και διαθέτετε σαρωτή (scanner) ή εφαρμογή μετατροπής εγγράφων από την κάμερα του έξυπνου κινητού σας (smartphone), προκειμένου να μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα σε μορφή αρχείου pdf. Εάν δεν έχετε ακόμη εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, πατήστε εδώ για να εγγραφείτε.
Α. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ
Οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανανέωση της άδειας και την αποδοχή της αίτησης από το Επιμελητήριο, είναι κατά σειρά οι εξής:
- Να έχετε υποβάλει τις βεβαιώσεις εκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης στο e-Επιμελητήριο, ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στο σχετικό σύνδεσμο οδηγιών,
- να έχετε συμβόλαιο αστικής ευθύνης σε ισχύ,
- να έχετε προβεί στη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής σας από Δημόσια Αρχή ή ΚΕΠ της κατάλληλης Υπεύθυνης Δήλωσης Ασφαλιστικού Πράκτορα, Συντονιστή, Μεσίτη Ασφαλίσεων κλπ, την οποία θα μεταφορτώσετε στον Η/Υ σας από το σύνδεσμο: https://www.eea.gr/ipiresies-eea/plirofories-gia-epichirimaties/diamesolavountes-mesites-akiniton/ipefthines-dilosis-diamesolavounton/ και
- να έχετε εξοφλήσει τυχόν ανεξόφλητες συνδρομές σας (on line με χρήση οποιασδήποτε κάρτας από την καρτέλα e-Πληρωμές < Πληρωμή συνδρομών ή μετά από 1 εργάσιμη ημέρα με χρήση Dias Barcode από την καρτέλα e-Πληρωμές < Ηλεκτρονικοί Κωδικοί Πληρωμής).
Β. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
Για να είναι έγκυρη η ηλεκτρονική αίτηση για την άδεια ανανέωσης ασφαλιστικού διαμεσολαβητή θα πρέπει να επισυνάψετε στο σύστημα αιτήσεων τα ακόλουθα έγγραφα :
1) Την αίτηση που θα σας παραχθεί από το σύστημα του e–chamber, υπογεγραμμένη,
2) Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599 με γνήσιο της υπογραφής θεωρημένη από Δημόσια Αρχή ή ΚΕΠ ή Ψηφιακά Υπογεγραμμένη, την οποία θα βρείτε και θα μεταφορτώσετε στον υπολογιστή σας από το σύνδεσμο: https://www.eea.gr/ipiresies-eea/plirofories-gia-epichirimaties/diamesolavountes-mesites-akiniton/ipefthines-dilosis-diamesolavounton/ και
3) Εκτύπωση του taxisnet από την προσωποποιημένη πληροφόρηση των στοιχείων Μητρώου της επιχείρησής σας (οδηγίες στα Βοηθητικά Κείμενα – 1)
Βοηθητικά Κείμενα:
- ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ TAXISNET
- ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ε.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΠΑΝΑΠΙΣΤΟΠΟΗΣΗΣ
Γ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ
Η αίτηση ενεργοποιείται, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες, από την καρτέλα: Αιτήσεις <Νέα Αίτηση < Έναρξη Διαδικασίας < Αίτηση ανανέωσης άδειας ασφαλιστή (βλ. εικόνα Α1). Τα βασικά βήματα είναι τα εξής:
Στο 1ο βήμα επιλέγετε το μέλος της επιχείρησης ή της εταιρίας για το οποίο θα ανανεωθεί η άδεια (προφανώς στις ατομικές επιχειρήσεις το μέλος είναι ένα) και καταχωρούνται τα στοιχεία του σε αντίστοιχο πίνακα (βλ. εικόνα Α2).
Στο 2ο βήμα διορθώνετε τις ημερομηνίες ανανέωσης και λήξης και πατάτε Ανανέωση (βλ. εικόνα Α3). Υπενθυμίζουμε ότι βάσει νομοθεσίας η άδεια ανανεώνεται για 3 έτη.
Στο 3ο βήμα ελέγχετε την ορθότητα των στοιχείων του αιτούμενου μέλους, και της αίτησης η οποία θα δημιουργηθεί και ακολούθως συμπληρώνετε τυχόν παρατηρήσεις προς το Επιμελητήριο σε αντίστοιχο πεδίο και πατάτε επόμενο.
Το 4ο βήμα περιλαμβάνει τη μεταφόρτωση της αίτησης στον Η/Υ σας, την εκτύπωση, την υπογραφή και την αποστολή της (ανέβασμα) στο σύστημα.
Στο επόμενο, τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό για την εγκυρότητα της αίτησης βήμα, επιλέγετε και ανεβάζετε διαδοχικά τα απαιτούμενα έγγραφα 2 και 3 τα οποία αναφέρονται στην παραπάνω παράγραφο Β με τίτλο ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ, του παρόντος κειμένου (βλ. Εικόνα Α4) και πατάτε Υποβολή της Αίτησης. Εάν στο 1ο 3μηνο του έτους ανανέωσης της άδειας συμπίπτει και η ετήσια ανανέωση του συμβολαίου αστικής ευθύνης, μπορείτε να το επισυνάψετε ως συνημμένο αρχείο 3, εφόσον έχει προηγηθεί η διόρθωση στις αντίστοιχες ημερομηνίες του πίνακα του 2ου βήματος (εικόνα Α3). Με αυτό τον τρόπο αποφεύγετε να υποβάλετε 2 αιτήσεις, μια για την Άδεια και μια για το συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης.
Μετά την υποβολή των δικαιολογητικών στο e-chamber, η ηλεκτρονική αίτηση τίθεται σε επεξεργασία από τις υπηρεσίες του Ε.Ε.Α. και καταχωρούνται άμεσα οι αλλαγές στα μητρώα του Ε.Ε.Α. και του Γ.Ε.ΜΗ., ενώ η αίτηση ολοκληρώνεται με ταυτόχρονη αποστολή σχετικού ενημερωτικού μηνύματος από το αυτοματοποιημένο σύστημα του e-Επιμελητήριο και την ηλ. δ/νση: e-news@eea.gr, στο e-mail που έχει καταχωρηθεί κατά τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης. Η υπηρεσία ανανέωσης άδειας ασφαλιστή συνοδεύεται με ταυτόχρονη έκδοση Βεβαίωσης η οποία παρέχεται μέσω της καρτέλας: Πιστοποιητικά < Ιστορικό Πιστοποιητικών.
Αφού έχει ολοκληρωθεί η αίτηση, είναι δυνατή η παρακολούθηση και ο έλεγχος των αλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί, από την καρτέλα: Καρτέλα Επιχείρησης < Ειδικά Μητρώα