Η Generali μάς έχει αποδείξει ότι είναι μια εναλλακτική Ασφαλιστική Εταιρεία. Δεν κάνει βραβεύσεις, δεν παρουσιάζει οικονομικά στοιχεία στις εκδηλώσεις της, δεν χρησιμοποιεί άλλα δίκτυα διαμεσολάβησης (σπάνιο για πολυεθνική) πέραν του παραδοσιακού, δεν δεν δεν… Εμείς θα λέγαμε ότι απλά δεν ακολουθεί την πεπατημένη. Χαράζει το δικό της δρόμο.
του Νίκου Μωράκη
Βέβαια πίσω από κάθε απόφασή της υπάρχει αιτιολόγηση. Δεν κάνει βραβεύσεις γιατί πιστεύει στο quality παρά στο quantity. Λέει ναι στις βραβεύσεις αλλά με ποιοτικά χαρακτηριστικά. Δεν παρουσιάζει οικονομικά στοιχεία γιατί… όλοι καλά τα πάνε. Τουλάχιστον σε πρώτο πλάνο. Και δεν χρησιμοποιεί εναλλακτικά δίκτυα γιατί έτσι. Είναι απόφασή της να υποστηρίζει ένα δίκτυο – κατά τη γνώμη της το καλύτερο – και να επενδύει μόνο στον ενεργό Ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.
Μπορεί να βρίσκεται στην 6η θέση στη γενική κατάταξη των Ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα αλλά ποιος(;) δεν ζηλεύει τα προϊόντα της; Είναι ένα κοινό μυστικό ότι η Εταιρεία έχει μερικά από τα καλύτερα προϊόντα στην αγορά. Το ίδιο και στο marketing. Online και offline παραδίδει μαθήματα επικοινωνίας. Τα συνέδρια, τα ταξίδια, τα δώρα, η προσέγγιση στον ασφαλισμένο. Ένα ζωντανό παράδειγμα ότι οι Ιταλοί ξέρουν από επικοινωνία και έχουν και στυλ. Και αυτό δεν είναι για τα μάτια του κόσμου. Γιατί όποιον συνεργάτη τους και να ρωτήσεις θα σου πει ότι και πίσω από τα φώτα και το γενικότερο περιτύλιγμα του marketing της Εταιρείας είναι ευχαριστημένος. Προμήθειες, αντανακλαστικά, αποζημιώσεις. Η Εταιρεία προσέχει τους συνεργάτες της.
Το 2020 όμως, σύμφωνα και με τα λεγόμενα του Πάνου Δημητρίου – Διευθύνοντα Συμβούλου – η Generali ετοιμάζεται να αλλάξει θέση στην αγορά. Να ανεβάσει ρυθμούς και σταδιακά μέσα στη χρονιά να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική. Το πώς θα το κάνει δεν μας το αποκάλυψε, όμως η κωδική ονομασία που έχουν δώσει στο project προμηνύει πολλά. «Κόκκινη καταιγίδα» το έχουν ονομάσει η οποία θα απλωθεί μέσα στη χρονιά. Και δεν μπλοφάρουν. Και σίγουρα δεν υπερβάλουν.
Πέρα από την ανακοίνωση των προθέσεών τους, η περασμένη Παρασκευή είχε και μια έκπληξη που ξάφνιασε και τον πιο υποψιασμένο. Ξένους ομιλητές και motivational speeches περιμέναμε, θεατρική παράσταση και μάλιστα πιο επίκαιρη από ποτέ είδαμε παρακολουθώντας το θεατρικό «Κι από Σμύρνη Σαλονίκη» σε σκηνοθεσία Μιμής Ντενίση και παραγωγή του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού. Μια ευχάριστη έκπληξη, που αν και κράτησε σχεδόν 3 ώρες, απέσπασε θερμό χειροκρότημα από το κοινό όπως και θετικά σχόλια και ας ήταν απροειδοποίητη.
Συγχαρητήρια λοιπόν στην Generali για την πρωτοβουλία της και εν αναμονή της “Κόκκινης Καταιγίδας”.