Εκπαίδευση για τη διεξαγωγή ψηφιακών «συναντήσεων» με πελάτες και συνεργάτες, πραγματοποίησε για τους ανθρώπους του δικτύου της η Απόλλων.
Στο Phygital On Line Meetings by Apollon “face-to-face and digitally” σεμινάριο αναλύθηκαν βήμα βήμα όλες οι διαδικασίες και οι προϋποθέσεις για να σχεδιαστεί μία e-συνάντηση και υποστηρίχτηκαν τεχνικά από το ΙΤ τμήμα της Εταιρείας οι συμμετέχοντες.
- Πώς μπορεί ο διαμεσολαβητής να πραγματοποιήσει μέσω διαδικτύου ραντεβού με τον πελάτη δημιουργώντας συνθήκες που θα του φέρουν το προσδοκώμενο αποτέλεσμα;
- Πώς θα χρησιμοποιήσει συστήματα τηλεδιασκέψεων όπως το Zoom και το Skype;
- Ποιες άλλες πλατφόρμες επί πληρωμή μπορεί να αξιοποιήσει;
- Ποιοι είναι οι κανόνες (Savoir Faire) της σωστής επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως πώληση;
Σε αυτές τις θεματικές ενότητες κινήθηκε το σεμινάριο, το οποίο παρείχε σημαντικές πληροφορίες στους συνεργάτες της Απόλλων.
Όπως εξηγεί η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων «Με την εν λόγω εκπαίδευση ενισχύουμε το Phygital μοντέλο λειτουργίας μας και στηρίζουμε τους συνεργάτες μας, παρέχοντάς τους λύσεις ολιστικές από το πώς να χρησιμοποιήσουν διαδικτυακά εργαλεία και ΙΤ support από την εταιρεία μέχρι το πώς να δομήσουν σχέσεις με τους πελάτες τους και να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους αξιοποιώντας ψηφιακά μέσα».