Η Anthem έχει αναπτύξει περισσότερα από 200 ψηφιακά περίπτερα σε 80 κέντρα υγείας στην πολιτεία της Καλιφόρνια τους τελευταίους έξι μήνες.
Στόχος είναι να βοηθήσουν τους γιατρούς να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά με μη αγγλόφωνους κατοίκους. «Όταν υπάρχουν γλωσσικά εμπόδια, αυξάνεται ο κίνδυνος εσφαλμένης διάγνωσης, διπλών δοκιμών και ακατάλληλης συνταγογράφησης. Τα γλωσσικά εμπόδια μπορεί να κάνουν τα άτομα λιγότερο πιθανό να αναζητήσουν φροντίδα ή να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους γιατρούς τους και λιγότερο πιθανό να ακολουθήσουν προγράμματα θεραπείας» δήλωσε η Δρ Demetria Malloy, Anthem Blue Cross Medical Director.
Τα περίπτερα περιλαμβάνουν tablet με δυνατότητα Wi-Fi που βοηθούν τους επαγγελματίες υγείας να συνδεθούν με πιστοποιημένους διερμηνείς χωρίς να χρειάζεται να προγραμματίσουν εκ των προτέρων το ραντεβού τους. Το πρόγραμμα μπορεί να εξυπηρετήσει σε 240 γλώσσες. Παρέχει επίσης υπηρεσίες τηλε-υγείας και πληροφορίες σχετικά με κοινοτικούς πόρους για την αντιμετώπιση μη ιατρικών αναγκών.
H Anthem είχε κάνει το ίδιο και το 2017 όπου έβαλε “Κιόσκια Υγείας” στα καταστήματα Walmart, όπου οι πελάτες έπαιρναν μέρος σε έρευνα για την υγεία τους και εν συνεχεία η Anthem μετέφερε 10 δολάρια στην κάρτα τους για να ψωνίσουν από τα Walmart.