Σήμερα περισσότερο από ποτέ οι ανάγκες του τουρισμού επιτάσσουν την εφαρμογή έξυπνων λύσεων, που σε ένα προσιτό κόστος και με την ασφάλεια που απαιτείται εν μέσω της πανδημίας θα μπορούν να διασφαλίσουν ότι κάθε τουρίστας, Έλληνας ή ξένος, που διαμένει σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενα θα μπορέσει να έχει άμεσα πρόσβαση σε γιατρό και σε υπηρεσίες υγείας.
Αυτήν ακριβώς την ανάγκη έρχεται να καλύψει το “Smart Medical Hotel”, ένα πρότυπο ασφαλιστήριο πρόγραμμα για την ελληνική αγορά το οποίο σχεδιάστηκε από την εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης Απόλλων και την εξειδικευμένη εταιρεία τηλεϊατρικής Emergency Help.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ιατρικής υποστήριξης, παρέχοντας υπηρεσίες τηλεϊατρικής σε 5 γλώσσες και ενεργοποιείται άμεσα σε 3 ημέρες για κάθε τουριστική μονάδα. Στην ουσία o πελάτης/ επισκέπτης έχει πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ιατρικών υπηρεσιών όχι μόνο σε περιπτώσεις ύποπτων κρουσμάτων αλλά και σε οποιοδήποτε ζήτημα υγείας ή τραυματισμό.
https://vimeo.com/429235209/8a402674d9
Όπως αναφέρει η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων «Το Smart Medical Hotel έρχεται να καλύψει πέρα από την πραγματική ανάγκη ιατρικών υπηρεσιών στον τουρισμό και την ανάγκη που έχει προκύψει εκ του νόμου λόγω της πανδημίας. Είναι το μοναδικό σύστημα που μπορεί να κάνει ποιοτικό προέλεγχο κάνοντας την ξενοδοχειακή μονάδα virus safety zone. Μπορεί να κάνει έλεγχο στους ανθρώπους που θα διαμείνουν σε ενοικιαζόμενα ή ξενοδοχεία ή airbnb πριν ακόμα φτάσουν στη μονάδα. Αλληλεπιδρά και συνεργάζεται με οποιοδήποτε τοπικό πάροχο. Στην ουσία το πρόγραμμα αναβαθμίζει το ξενοδοχείο σε Smart Medical Hotel με ολοκληρωμένες λύσεις άμεσης Ιατρικής Βοήθειας και ελέγχου συμπτωμάτων 24 ώρες το 24ωρο και 7 μέρες την εβδομάδα και το απαλλάσσει από χρονοβόρες διαδικασίες. Ο πελάτης της τουριστικής μονάδας έχει πρόσβαση σε σειρά ιατρικών υπηρεσιών με σεβασμό στην ιδιωτικότητά του μέσω οποιασδήποτε smart συσκευής. Ταυτόχρονα αποτελεί μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης για το Δίκτυο Συνεργατών της Εταιρείας μας, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι υπηρεσίες Τηλεϊατρικής σε παγκόσμιο επίπεδο θα τριπλασιαστούν την επόμενη 5ετία».
Όπως εξηγεί ο Χρήστος Νίκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Emergency Help «Το εν λόγω ασφαλιστικό πρόγραμμα είναι μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα και δίνει ουσιαστική λύση στους επαγγελματίες του τουρισμού. Όπως είναι γνωστό όλες οι μονάδες διαμονής βάσει νόμου είναι υποχρεωμένες να έχουν συμβόλαιο με γιατρό ή με υπηρεσίες τηλεϊατρικής για να λειτουργήσουν, ώστε σε περίπτωση που κάποιος ασθενήσει να εξεταστεί για κορωνοϊό. Βάσει μάλιστα των οδηγιών του ΕΟΔΥ πρέπει οι δοκιμές να γίνονται εντός 6 ωρών για να μεταφερθεί σύντομα το κρούσμα σε κέντρο αναφοράς. Η Εταιρεία μας έχει λάβει πολλές και σημαντικές διακρίσεις στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Υγείας».
Μεταξύ άλλων το πρόγραμμα παρέχει:
- Τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου καταλύματος και βιβλίου συμβάντων Covid-19
- Ενυπόγραφη συγκατάθεση και προέλεγχο του ασθενούς πριν ακόμα την άφιξη στην Ελλάδα και στα τουριστικά καταλύματα
- Τηλεδιάσκεψη ταυτόχρονα με παραπάνω από έναν γιατρό εφόσον χρειάζεται και καταγραφή συμπτωμάτων
- 24ωρη πρόσβαση σε γιατρούς όλων των ειδικοτήτων
- Αποστολή γιατρών, νοσηλευτών και διασωστών εφόσον κριθεί αναγκαίο και διακομιδή με ασθενοφόρο
- Δυνατότητα αποστολής και λήψης εξετάσεων και γνωματεύσεων
- Ηλεκτρονική συνταγογράφηση και μεταφορά φαρμάκων στο ξενοδοχείο
- Συγχρονίζεται και ενημερώνει τον ΕΟΔΥ σε πραγματικό χρόνο
- Η υπηρεσία έχει δημιουργηθεί με βάση τα πρωτόκολλα για τη διενέργεια πράξεων τηλεϊατρικής σύμφωνα με τον ΑΤΑ και ταυτόχρονα χρησιμοποιεί μέσα που διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα και το απόρρητο των προσωπικών πληροφοριών με κρυπτογραφημένο σύστημα τηλεδιάσκεψης