Η Ευρωπαϊκή Πίστη προχώρησε άμεσα σε σειρά ενεργειών για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του Covid-19, τόσο για τους συνεργάτες και το προσωπικό των εσωτερικών υπηρεσιών της, όσο και για τους ασφαλισμένους της.
Γράφει ο Γιώργος Γκοτζαγεώργης, Διευθυντής Marketing &Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων, Ευρωπαϊκή Πίστη
Πιο συγκεκριμένα, στάθηκε έμπρακτα δίπλα στο Δίκτυο Πωλήσεών της, στους εργαζομένους της και στις οικογένειές τους, παρέχοντας αρχικά ενημέρωση και καθοδήγηση στον τομέα της προσωπικής υγιεινής, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Ε.Ο.Δ.Υ.
Επίσης, έλαβε σειρά μέτρων – όπως εφαρμογή τηλεργασίας σχεδόν στο σύνολο των εργαζομένων, απολύμανση των χώρων εργασίας για το προσωπικό που εργαζόταν στα κεντρικά γραφεία, προστασία των ευπαθών ομάδων της, αναστολή των επαγγελματικών ταξιδιών και κατάργηση πολυπληθών συγκεντρώσεων.
Παράλληλα διατήρησε ανοιχτούς τους διαύλους επικοινωνίας, υποστηρίζοντας ψυχολογικά τους ανθρώπους της και προτείνοντάς τους τρόπους για να βελτιώσουν τη νέα τους καθημερινότητα.
Αναφορικά με τους ασφαλισμένους της, υιοθέτησε νέες πολιτικές όπως διευκολύνσεις για την καταβολή των ασφαλίστρων, επιμήκυνση της περιόδου ανανέωσης της ασφάλισης και μηδενικές αυξήσεις, ενώ και σε αυτή την περίπτωση διατήρησε ανοιχτούς τους διαύλους επικοινωνίας, ενημερώνοντάς τους για όλα τα μέτρα που εφάρμοσε, αλλά και για την προσφορά της στην κοινωνία, μέσω συγκεκριμένων ενεργειών.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr