Οι ασφαλιστικές διαδικασίες αυτοματοποιούνται συνεχώς. O ανταγωνισμός των εταιρειών της ασφαλιστικής και της διαμεσολαβητικής αγοράς έχει τα τελευταία χρόνια μεταφερθεί στο πεδίο της “εξυπηρέτησης πελατών” και εκεί θα εστιαστεί την επόμενη πενταετία.
Τεχνολογία η οποία θα αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό είναι το augmented underwriting, που μέσω της ΑΙ αλλάζει την επικοινωνία των καταναλωτών με την αγορά. Εταιρεία που έχει ήδη αναπτύξει εργαλεία στον τομέα αυτό είναι η Zelros.
H Zelros είναι μια γαλλική startup που δημιουργήθηκε το 2016, έχει συγκεντρώσει κεφάλαια άνω των 4,5 εκατ. ευρώ και το Moto της είναι “ΑΙ for thw next generation augmented insurers”. Έχει γραφεία σε Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία και παρέχει λογισμικό τόσο σε ασφαλιστικές όσο και σε μεσίτες και πράκτορες.
Το Φεβρουάριο του 2020 λάνσαρε δύο νέα εργαλεία: το Documents2Insights και το Voice2Insights . Μέσω του πρώτου μπορούν να περάσουν αυτόματα στο σύστημα έγγραφα και μέσω του δεύτερου να καταγραφούν σε πραγματικό χρόνο βάσει της ομιλίας τα στοιχεία που απαιτούνται στο underwriting.
To Voice2Insights είναι λογισμικό που αναλύει τη «φωνή» του ασφαλισμένου βασιζόμενο σε αλγόριθμους. Οι νέες πληροφορίες που συλλέγονται αποθηκεύονται αυτόματα στη βάση δεδομένων πελατών με κανόνες που πληρούν τις προϋποθέσεις των GDPR και IDD.
«Το Voice2Insights επιτρέπει στους ασφαλιστές να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες τους ενσωματώνοντας – σε πραγματικό χρόνο – μια θεμελιώδη πηγή πληροφοριών, η οποία μέχρι τώρα ήταν δύσκολο να κατανοηθεί και να χρησιμοποιηθεί, λόγω της έλλειψης τεχνογνωσίας και κατάλληλων εργαλείων.
Τώρα, χάρη στην μηχανική εκμάθηση , οι ασφαλιστικοί επαγγελματίες μπορούν να αξιοποιήσουν και την πηγή αυτή», εξηγεί ο Christophe Bourguignat, Διευθύνων Σύμβουλος της Zelros.
Το σύστημα της Zelros περνάει αυτόματα πληροφορίες από δελτία ταυτότητας, αποδείξεις διαμονής, έγγραφα ταξινόμησης οχήματος κ.οκ.«Η εισαγωγή δεδομένων είναι προφανώς ένα απαραίτητο βήμα στο Underwriting, ωστόσο, η επιτάχυνση και η απλοποίηση της διαδικασίας είναι το κλειδί για τη βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων», τονίζει ο Christophe Bourguignat.