Την τελευταία πενταετία διπλασιάστηκαν οι καταναλωτές που αλληλεπιδρούν με τις ασφαλιστικές εταιρείες μέσω ψηφιακών καναλιών.
της Βίκυς Γερασίμου
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της ACORD στους 130 μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες διεθνώς, οι οποίες έχουν μερίδιο αγοράς 38%.
Ειδικότερα από το 2015 μέχρι σήμερα οι καταναλωτές που αλληλεπιδρούν ψηφιακά με τις ασφαλιστικές τους ανήλθαν στο 80% στη Βόρειο Αμερική από 40%, στη Λατινική Αμερική έφτασαν από το 35% στο 72%, σε Ευρώπη-Μέση Ανατολή και Αφρική ανήλθαν από 42% σε 76% και στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού έφτασαν τα από 42% σε 77%.
Γενικά οι 8 στους δέκα καταναλωτές επικοινωνούν ή αγοράζουν ψηφιακά υπηρεσίες από τις ασφαλιστικές. Οπότε το ερώτημα που τίθεται είναι ποιος θέλει να απευθύνεται μόνο στο 20%.
Οι αναλυτές της ‘έρευνας επισημαίνουν ότι οι ασφαλιστικές που έχουν ψηφιοποιήσει τις εργασίες τους εμφανίζουν καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Οι καλύτερα ψηφιοποιημένες εταιρείες μέσα στο διάστημα 2015-2020 διπλασίασαν τις αποδόσεις των μετοχων, τα κέρδη και τα ασφάλιστρα.
Καιρός να διπλασιάσουν και οι ασφαλιστικές τις ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πελάτες.