Αλλάζει άρδην το τοπίο της ασφαλιστικής αγοράς τα τελευταία χρόνια με τους πελάτες / καταναλωτές να έχουν πλέον τον έλεγχο περισσότερο από ποτέ μέσα από συνεχώς αυξανόμενα κανάλια και εργαλεία ψηφιακής τεχνολογίας.
της Σοφίας Σικοτάκη, Γενικής Διευθύντριας Απόλλων
Ταυτόχρονα σχηματοποιείται ένα κοινό με διαφορετικό προφίλ του οποίου βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι έχει υψηλές προσδοκίες και αναζητά προϊόντα ειδικά φτιαγμένα για τις ανάγκες του, γρήγορα, εύκολα, σε καλή τιμή και άμεσα.
Η έρευνα των καταναλωτών γίνεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ψηφιακά μέσα και τα social media και φαίνεται ότι ο ίδιος προσανατολισμός υπάρχει και στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.
Εμείς λοιπόν εδώ στην Απόλλων Α.Ε. δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την τάση ή την πραγματικότητα αυτή και αποφασίσαμε όχι τόσο να αλλάξουμε όσο το να επενδύσουμε στην αύξηση της εμπειρίας των πελατών μας και των πελατών των Συνεργατών μας αξιοποιώντας σταδιακά όλα τα ψηφιακά εργαλεία που υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά.
Να ενώσουμε το κλασικό φυσικό προφίλ με το ψηφιακό και να δημιουργήσουμε ένα νέο, το Phygital προφίλ / μοντέλο που απευθύνεται στην καινούργια γενιά πελατών.
Όπως άλλωστε δηλώνει και ο κεντρικός μας πάροχος από την PKData Software που είναι ο βασικός συνεργάτης μας σε αυτό το νέο ταξίδι προς τον ψηφιακό καταναλωτή, «αν δεν το κάνουμε αυτό σήμερα θα σημαίνει πως θα είμαστε ψηφιακά αναλφάβητοι και το μέλλον μας θα είναι επισφαλές».
Η Εταιρεία μας επενδύοντας σε αυτό το ταξίδι, προσφέρει στον επαγγελματία Διαμεσολαβητή, Back office, Front office, My Account, E-shop, CRM, Site, Seo, Social Media, E-pay, E-signature και βεβαίως συνθήκες συμμόρφωσης IDD και GDPR.