H εκτεταμένη χρήση των ψηφιακών μέσων είναι η νέα κανονικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η ασφαλιστική αγορά όντας στη φάση της ψηφιακής της μετάβασης οδηγήθηκε στην επίσπευση της αξιοποίησης εργαλείων, που την φέρνουν εγγύτερα στους ασφαλισμένους μέσα από ηλεκτρονικά κανάλια. Από την αρνητική συγκυρία αναδείχθηκε ότι οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα μπορούν να συγκεράσουν το digital με το physical και να δημιουργήσουν ένα μοντέλο που θα διατηρήσει τα στοιχεία της ανθρώπινης επικοινωνίας αφενός και της τεχνολογίας αφετέρου.
Και αυτό είναι μία μόνο πτυχή των εξελίξεων στην αγορά που αφορούν την τεχνολογική της εξέλιξη, καθώς οι εταιρείες αυτοματοποιούν συνεχώς τις εργασίες τους και αρχίζουν να αναζητούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης που θα οδηγήσουν σε πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες.