Τα… βήματά της επιχειρεί να βρει η ασφαλιστική αγορά στην εποχή του covid-19 προκειμένου να αντιμετωπίσει σειρά από προβλήματα, στην προώθηση των προϊόντων της, που σε μεγάλο βαθμό εντοπίζονται στις ασφαλίζεις ζωής και υγείας.
του Πλάτωνα Τσούλου
Υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου αναφέρουν στο id η νέα παραγωγή του κλάδου εμφανίζεται μειωμένη το 2020, κατά 20-25%, σε σχέση με πέρυσι, εξαιρουμένου του διαστήματος του lockdown, οπότε οι απώλειες σε νέες εργασίες ήταν σαφώς μεγαλύτερες.
Έχοντας ως στόχο την ανατροπή της αρνητικής αυτής εξέλιξης οι εταιρείες λαμβάνουν μέτρα αντί covid προβαίνοντας σε ενέργειες όπως:
- Αναβάθμιση των τεχνικών τους υποδομών ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα ασφαλιστές και ασφαλισμένοι η πλειονότητα των οποίων επικοινωνεί πλέον μέσω διαδικτύου
- Αναδιάρθρωση των δομών στα δίκτυα πωλήσεων ώστε να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες της αγοράς
Αλλαγές στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων προκειμένου να λαμβάνονται εξ αποστάσεως - Εφαρμογή του μέτρου περί εξ αποστάσεως απασχόλησης ώστε να περιορίσουν τον κίνδυνο διασποράς του ιού ενδοεταιρικά
- Δημιουργία νέων περισσότερο ευέλικτων και έως ένα βαθμό οικονομικότερων παροχών ασφάλισης ώστε τα προϊόντα τους να καταστούν ελκυστικότερα στον πελάτη