Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Ζορμπάς, σε ανακοίνωσή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook σχολίασε την πρακτική που έχει παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα σχετικά με τις διαφημίσεις εκπτωτικού χαρακτήρα κυρίως στις ασφαλίσεις οχημάτων.
Ακολουθεί η δήλωση του κ. Ζορμπά:
Διαφημίσεις του τύπου «εγγύηση χαμηλότερου ασφαλίστρου» ή «το πιο φθηνά τιμολόγια» καθώς επίσης και sort στις πλατφόρμες συγκριτικής τιμολόγησης είτε αυτές γίνονται από ειδικές εταιρείες ή από διαμεσολαβούντες, παραβλέποντας αν οι καλύψεις, οι εξαιρέσεις, οι απαλλαγές και τα επιμέρους όρια αλλοιώνουν την πραγματική εξυπηρέτηση των αναγκών του πολίτη πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο της επιτροπής ανταγωνισμού. Αυτό γίνεται ακόμα πιο αναγκαίο όταν χρησιμοποιείται η δεσπόζουσα θέση τους σε άλλους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας και το εμπορικό ασφάλιστρο που προσφέρουν είναι μικρότερο του αναγκαίου τεχνικού ασφαλίστρου.