Στην πορεία της Europ Assistance για το 2020 και τη στόχευση για το επόμενο έτος αναφέρεται σε συνέντευξή της στο Insurancedaily.gr η Sales Manager της Europ Assistance Greece κ. Διονυσία Μέξη.
Όπως αναφέρει “η παρούσα συγκυρία δημιουργεί πιέσεις για αλλαγή και μετασχηματισμό του επιχειρησιακού μοντέλου κάθε εταιρείας, καθιστώντας αναγκαία την προσαρμογή σε συνθήκες business continuity, απομακρυσμένης εργασίας και παροχής υπηρεσιών απομακρυσμένα, με δεδομένους και τους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης”.
Το 2020 ήταν μία «ιδιαίτερη» χρονιά. Πώς εξελίχθηκαν οι ασφαλιστικές εργασίες της Εταιρείας σας;
Το 2020 αποτέλεσε μια χρονιά σταθμό για την εταιρεία μας καθώς σημειώθηκε ποσοτική και ποιοτική αναβάθμιση μεγεθών και υποδομής, σε βαθμό που επιβραβεύτηκε από την ασφαλιστική και μη αγορά. Σε επίπεδο (αντ)ασφαλίστρων η χρονιά δείχνει σύμφωνα με τις προβλέψεις μας, παρά τις αντιξοότητες λόγω των ειδικών συνθηκών που βιώνουμε, να κλείνει με σημαντική αύξηση, η οποία οφείλεται στην αναβάθμιση των υποδομών και την ενίσχυση των νέων εργασιών μας.
Η βελτίωση των υποδομών, ο ανασχεδιασμός της δραστηριότητας, και η ενίσχυση σε ανθρώπινο δυναμικό, συνέθεσαν τη νέα δομή λειτουργίας της εταιρείας, η οποία αύξησε σε καθημερινή βάση τους δείκτες διαχείρισης και ανταπόκρισης, με αποτέλεσμα την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου μας αλλά και τη διεύρυνση του πελατολογίου μας. Αξίζει όμως επιπλέον να αναφέρω ότι φέτος τέθηκαν οι βάσεις για την ανάπτυξή μας σε νέα ProductLines, όπως σε αυτά της Υγείας και της τεχνικής βοήθειας Κατοικιών και Επιχειρήσεων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία ενός πολυεθνικού Ομίλου στον οποίο ανήκουμε σε συνδυασμό με την κινητοποίηση των δικών μας ομάδων εργασίας και τη σωστή χαρτογράφηση των αναγκών της ελληνικής αγοράς. Ορισμένες από αυτές τις υπηρεσίες ήδη διατίθενται με εντυπωσιακά αποτελέσματα και αναμένουμε την περαιτέρω διάθεσή τους εντός του επόμενου έτους.
Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας: Α) για την πορεία της ασφαλιστικής αγοράς το 2021 και
Β) για την εξέλιξη των μεγεθών της Εταιρείας σας;
Σε ό,τι αφορά την ασφαλιστική αγορά, παρατηρούνται μικτές τάσεις, οι οποίες όμως έχουν ως βασικό τους χαρακτηριστικό την αβεβαιότητα λόγω της υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε. Η κρίση αυτή κατευθύνει το ασφαλιστικό κοινό σε αναζήτηση σίγουρων και περιεκτικών λύσεων σε συγκεκριμένους τομείς με πρωταγωνιστή τον τομέα της υγείας, ενώ ενδεχομένως οι τάσεις είναι αντίστροφες σε άλλους τομείς κάλυψης.
Διαφαίνεται ότι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες καλούνται να δημιουργήσουν νέα προϊόντα που συνδέονται με παροχή υπηρεσίας προς τον Ασφαλισμένο , προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες που γεννά η νέα πραγματικότητα. Ταυτόχρονα η παρούσα συγκυρία δημιουργεί πιέσεις για αλλαγή και μετασχηματισμό του επιχειρησιακού μοντέλου κάθε εταιρείας, καθιστώντας αναγκαία την προσαρμογή σε συνθήκες business continuity, απομακρυσμένης εργασίας και παροχής υπηρεσιών απομακρυσμένα, με δεδομένους και τους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης. Εδώ έρχεται να λειτουργήσει ως καταλύτης η έμφασή μας στην απρόσκοπτη λειτουργία από απόσταση, καθώς και η παροχή υπηρεσιών στο χώρο του πελάτη. Οι ευκαιρίες που ανέδειξε η τρέχουσα κατάσταση μας ώθησαν να αναζητήσουμε νέες remote υπηρεσίες βοήθειας και πρόληψης τόσο στον τομέα της Υγείας, που αποτελεί το νέο μας στοίχημα, όσο και σε value added services στον κλάδο οχημάτων και κατοικίας. Με γνώμονα πάντα την άμεση ανταπόκρισή μας στις ανάγκες των πελατών μας, στοχεύουμε στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών μας, σε όλους τους τομείς παροχής βοήθειας όπως επιβάλλεται για κάθε σύγχρονη και εξωστρεφή επιχείρηση του κλάδου μας.