Αναδημοσιεύουμε από την ενότητα FACES του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing Δεκεμβρίου 2021 , το κείμενο της Τίνας Κελεσάκου, Marketing & Communications Manager, Carglass® Greece
Στην εποχή της πανδημίας το marketing… οφείλει να ανταποκρίνεται με υπευθυνότητα απέναντι σε αυτό που αντιμετωπίζει η κοινωνία αποτελώντας παράλληλα ένα έγκυρο κανάλι πληροφόρησης και ενημέρωσης με επίκεντρο τον Άνθρωπο. Η υγειονομική κρίση έχει επηρεάσει δραστικά την καθημερινότητα και την ψυχολογία των ανθρώπων και κατ’ επέκταση οι καταναλωτικές τους συνήθειες έχουν προσαρμοστεί αναγκαστικά στα νέα δεδομένα. Αναπόφευκτα, λοιπόν, και το marketing, που ο ρόλος του είναι να προ- βάλλει τις υπηρεσίες και τα διαφοροποιά στοιχεία της κάθε επιχείρησης, πρέπει να προσαρμόζεται στις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί δίνοντας παραπάνω έμφαση σε όρους ασφάλειας, αμεσότητας, εγγύτητας και πάνω απ’ όλα ενσυναίσθησης. Παράλληλα, αυτό σημαίνει πως πρέπει να είμαστε και ακόμα πιο δημιουργικοί αξιοποιώντας με νέους τρόπους τα υπάρχοντα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, η ενδυνάμωση των οποίων επιταχύνεται περαιτέρω λόγω της πανδημίας.
Στην Carglass® η νέα κανονικότητα… αποτέλεσε, όπως για όλες τις επιχειρήσεις, μια δοκιμασία γρήγορων αντανακλαστικών. Αποδεδειγμένα, σε αυτήν τη δοκιμασία βγαίνουμε νικητές. Η επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων είναι ένας από τους κλάδους, που δεν διέκοψαν καθόλου τη λειτουργία τους και συνεπώς, βασικό μας στόχο συνεχίζει να αποτελεί η άμεση εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών, προκειμένου να συνεχίσουν να μετακινούνται, όποτε είναι απαραίτητο, με ασφάλεια. Η Carglass® ακόμα και μέσα σε αυτές τις συνθήκες, είναι περισσότερο από ποτέ σε θέση να διασφαλίζει την προστασία των πελατών, των συνεργατών και των Ανθρώπων της, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας και εξυπηρέτησης. Οι προκλήσεις που δημιουργούνται καθημερινά λόγω των συνεχώς μεταβαλλόμενων συνθηκών, δεν έχουν καταφέρει να επηρεάσουν το σταθερά υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, παρέχοντας στους πελάτες μας συνεχή ενημέρωση και εναλλακτικά μέσα που ήδη διαθέταμε, όπως το διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης και τις πλήρως εξοπλισμένες κινητές μονάδες εξυπηρέτησης στο χώρο του πελάτη, αλλά και νέες υπηρεσίες εναρμονισμένες στη νέα πραγματικότητα, όπως την Απολύμανση 46 σημείων επαφής πριν και μετά από κάθε εργασία.