Στο συνεργατοκεντρικό μοντέλο που έχει αναπτύξει η QPiraeus στον κλάδο Ζωής με βασικό άξονα την εξατομικευμένη εκπαίδευση και εξέλιξη των ανθρώπων του δικτύου της αναφέρεται σε συνέντευξή του στο «am» ο Ρωμανός Πουλόπουλος, Διευθυντής Κλάδου Ζωής.
Η Εταιρεία έχει δημιουργήσει ομάδες εργασίας που αποτελούνται από επίλεκτους συνεργάτες με σκοπό την περαιτέρω εξειδίκευσή τους σε συγκεκριμένους τομείς των ασφαλίσεων ζωής.
Τι μέρος των ασφαλίσεων είναι η Ζωή και η Υγεία στο χαρτοφυλάκιο της QPiraeus;
Οι ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας αποτελούν το 25% του συνολικού χαρτοφυλακίου της QPiraeus και μέσα στο 2020 αποτελούν περισσότερο από το 33% της συνολικής νέας παραγωγής της Εταιρείας. Στόχος μας μέσα στην επόμενη τριετία είναι το ποσοστό που θα αναλογεί στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας να αγγίζει το 40% του συνολικού χαρτοφυλακίου και η νέα παραγωγή να προέρχεται σε ποσοστό μεγαλύτερο από 50% μέσα από αυτές.
Αλλάζει ο Covid-19 την επικοινωνία με τον πελάτη και την εκπαίδευση των συνεργατών σας;
Ναι, φυσικά ο Covid-19 έφερε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας γενικότερα στην κοινωνία μας και αναμενόμενα και στον τρόπο επικοινωνίας τόσο με τους πελάτες όσο και με τους συνεργάτες μας. Οι συναντήσεις εν μέσω πανδημίας ήταν σε αρκετές περιπτώσεις δύσκολο ακόμα και αδύνατον να γίνουν από κοντά. Σε πολλές περιπτώσεις οι συναντήσεις και η επικοινωνία με τους πελάτες πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιασκέψεων, με αρκετά μεγάλη ανταπόκριση και θετικά σχόλια τόσο από τους πελάτες όσο και από τους συνεργάτες. Στο κομμάτι της εκπαίδευσης όσο και του coaching των συνεργατών μας παραδοσιακές συναντήσεις και σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν επίσης μέσω τηλεδιασκέψεων καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς με μεγάλη επιτυχία και θετική ανταπόκριση από τους συνεργάτες μας. Αναμφίβολα η φυσική επαφή δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την τεχνολογία, αλλά ως άνθρωποι και ειδικά ως επαγγελματίες ενεργά μέλη της κοινωνίας μας οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε στις απαιτήσεις αυτής. Η ορθή χρήση άλλωστε της τεχνολογίας τόσο στο κομμάτι της επαφής μας με τους πελάτες και με τους συνεργάτες μπορεί να εξοικονομήσει σε όλους πολύτιμο χρόνο που όλοι έχουμε ανάγκη στην καθημερινότητά μας.
Μεταβάλλεται η κουλτούρα του Έλληνα όσον αφορά το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης;
Η κουλτούρα της ελληνικής κοινωνίας όσον αφορά το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης έχει κατά τη γνώμη μου αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Ένα μεγάλο μέρος των πελατών είναι πλέον πολύ πιο ενημερωμένοι από ότι ήταν παλαιότερα. Αναζητούν λύσεις πιο προσαρμοσμένες στις πραγματικές τους ανάγκες και το δικό τους οικονομικό προφίλ, βλέπουν τους ασφαλιστικούς πράκτορες περισσότερο ως το ρόλο συμβούλου ο οποίος μέσα από τον επαγγελματισμό και τις γνώσεις του θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει να επιλέξουν τις ιδανικές λύσεις για εκείνους. Αυτό δείχνει ότι οι Έλληνες κατανοούν περισσότερο πλέον την αναγκαιότητα της ιδιωτικής ασφάλισης για την προστασία τόσο των περιουσιακών τους στοιχείων όσο και της προσωπικής και οικογενειακής τους ευημερίας.