Στο κείμενο που ακολουθεί αναδημοσιεύουμε όσα δήλωσε η Ιφιγένεια Τσακίρη , Διευθύντρια Marketing και Ανάπτυξης Δικτύων της Mega Brokers στο “FACES” του περιοδικού “am” Φεβρουαρίου 2021.
Η επαγγελματική μου πορεία στην ασφαλιστική αγορά… ξεκίνησε στις αρχές του 1998. Καθοριστικό ρόλο εν συνεχεία στον προσανατολισμό μου στην ασφαλιστική βιομηχανία έπαιξαν χαρακτηριστικά τα οποία είναι συνυφασμένα με τον Kλάδο, όπως η συνεχής εξέλιξη, η καινοτομία, αλλά και η ίδια η ουσία της ασφάλισης που λόγω της προστασίας της υγείας, της περιουσίας κ.ο.κ. καθίσταται πάντα επίκαιρη και αναγκαία για την κοινωνία και την οικονομία. Μέσα σε αυτό το πρίσμα είδα και την προσωπική μου ανέλιξη.
Στην εποχή του Covid-19 η διεύθυνση πωλήσεων πρέπει να εστιάσει… στην ψηφιακή εποχή, που η ταχύτητα και η αμεσότητα παίζουν καθοριστικό ρόλο. H πανδημία και τα lockdown που ακολούθησαν, έδωσαν σε εταιρείες και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές το χρόνο και την ευκαιρία να ενισχύσουν τις επαφές με τους πελάτες τους με διαφορετικό τρόπο, χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τα εργαλεία και τις τεχνικές προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο προϊοντικό φάσμα που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους.
Το Marketing και οι πωλήσεις είναι δύο λέξεις που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Πιστεύω πως το τμήμα του Marketing και το τμήμα των Πωλήσεων πρέπει να συνεργάζονται στενά ώστε να δημιουργήσουν ευκαιρίες και να πετυχαίνουν κοινούς στόχους. Χρησιμοποιώντας το σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό, τα κοινωνικά δίκτυα μπορούμε να υποστηρίξουμε και να τονώσουμε σημαντικά τις προσπάθειες των πωλήσεων.
Η Mega Brokers…