Τον προσανατολισμό της διαμεσολάβησης και των ασφαλιστικών εταιρειών στο phygital μοντέλο και την μετάβαση της αγοράς της ιδιωτικής ασφάλισης σε πιο καινοτόμες μορφές λειτουργίας μέσα από πιο ψηφιακές λύσεις αναδεικνύει έρευνα της accenture η οποία κατέγραψε τις απόψεις 2.000 καταναλωτών, 157 διαμεσολαβητών και 38 στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών από τον Σεπτέμβριο του 2020 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2021.
Τι είναι σημαντικό για τους καταναλωτές:
Περισσότερο από το 90% των καταναλωτών αναγνωρίζει μέγιστη αξία στην υψηλή κατάρτιση και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, ενώ σημαντικό είναι και το κόστος.
- Το 88% θεωρεί σημαντικό το καταρτισμένο προσωπικό
- Το 87% τις εξατομικευμένες υπηρεσίες
- Το 87% τη χαμηλότερη τιμή
- Το 83% τη γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση/ επίλυση προβλημάτων
- Το 78% τη δυνατότητα να διαχειρίζεται το συμβόλαιό του όπως θέλει
- Το 75% η προσωπική σχέση με έναν ασφαλιστικό σύμβουλο
- Το 74% δυνατότητα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης με απομακρυσμένο τρόπο
- Το 70% θεωρεί σημαντικό να εμπιστεύεται το brandname
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι καταναλωτές αναζητούν πιο εύκολες διαδικασίες στην ασφάλιση θεωρώντας σημαντικό τον ανθρώπινο παράγοντα, είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν ασφαλιστικές υπηρεσίες από εναλλακτικούς παρόχους και ζητούν περισσότερη ψηφιακή καινοτομία.