Ενημερωτική ημερίδα των Συντονιστών – Υπευθύνων γραφείων Πωλήσεων διοργάνωσε και πραγματοποίησε η Διεύθυνση Πωλήσεων της ΑΤΕ Ασφαλιστικής. Η συνάντηση έγινε στις 7/6/2010 στο εκπαιδευτικό κέντρο της ΑΤΕ BANK στο Καστρί, παρουσία του Αντιπροέδρου της εταιρίας Κωνσταντίνου Φιλίππου και του Διευθύνοντος Συμβούλου Ιορδάνη Χατζηιωσήφ, στα πλαίσια των τακτικών Ενημερώσεων – ανταλλαγών απόψεων που πραγματοποιούνται με το Εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων.
Στο σύντομο χαιρετισμό του ο Αντιπρόεδρος της εταιρίας, αναφέρθηκε κυρίως στον τριετή σχεδιασμό της Διοίκησης βάση του οποίου θα αναδιοργανωθεί πλήρως η λειτουργία και η αποτελεσματικότητα του μηχανισμού της εταιρίας ώστε η ΑΤΕ Ασφαλιστική να πρωταγωνιστήσει στο νέο τοπίο που δημιουργείται στην ασφαλιστική αγορά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος στην ομιλία του αναφέρθηκε στις θεαματικές αλλαγές που αναμένονται το επόμενο διάστημα στην Ασφαλιστική Αγορά λόγω της έλευσης του Solvency II, στον εκσυγχρονισμό που έχει ως στόχο η εταιρία, στην μείωση του λειτουργικού κόστους, τη βελτίωση των αποτελεσμάτων ενώ έδωσε έμφαση στη ποιοτική ανάπτυξη της παραγωγής.
Τέλος αναφέρθηκε σε σημαντικά θέματα που αφορούν την ποιοτική ανάπτυξη του Agency System όπως η στρατολόγηση νέων συνεργατών, η εκπαίδευση και η συνεχής ενημέρωση, επισημαίνοντας την ανάγκη επανασχεδιασμού των ασφαλιστικών προϊόντων.
Ακολούθησε παρουσίαση του νέου προϊόντος «Προστασία Υγείας» καθώς επίσης και των νέων ηλεκτρονικών προτάσεων ασφάλισης μέσω Internet, ενώ αναλυτικά παρουσιάστηκαν και οι ηλεκτρονικοί τρόποι είσπραξης της εταιρίας.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με τη διοίκηση της εταιρίας για ζητήματα που τους απασχολούν και αποτελούν ανάχωμα στην παραγωγικότητά τους, προτείνοντας τέλος και σχετικές λύσεις ώστε να μπορέσουν να αναπτυχθούν και να επιτύχουν υψηλότερους στόχους.
Ο διευθυντής πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου κ. Βουγιουκλίδης, συνοψίζοντας τα σημαντικότερα σημεία των ομιλούντων στην ημερίδα υπογράμμισε την καθοριστική συμβολή του «Agency System» αναφέροντας ότι το δίκτυο αυτό ουσιαστικά θεμελίωσε την πώληση στις ασφαλίσεις του κλάδου Ζωής στην Ελλάδα και ότι το ίδιο δίκτυο καλείται σήμερα, κατά τη διάρκεια της κρίσης, να αναδείξει την ιδέα της ασφάλισης Ζωής για ακόμα μια φορά, με διαφορετικά όμως κριτήρια και με έμφαση στην ποιοτική δουλειά.