Τη στροφή των καταναλωτών σε phygital ασφαλιστικές υπηρεσίες καταγράφει πρόσφατη έρευνα της Accenture βάσει της οποίας το 56% ζητά αποκλειστικά επικοινωνία με διαμεσολαβητές, 18% των Ελλήνων θέλουν να επικοινωνούν αποκλειστικά ψηφιακά με την ασφαλιστική τους και το 26% δηλώνουν ότι εξαρτάται από τη συναλλαγή το είδος του καναλιού που θα χρησιμοποιήσουν.
της Βίκυς Γερασίμου
Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις 2.000 καταναλωτών, 157 διαμεσολαβητών και 38 στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών από τον Σεπτέμβριο του 2020 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2021.
Το 56% των καταναλωτών που ζητά αποκλειστική επικοινωνία με τον διαμεσολαβητή δηλώνει ταυτόχρονα ότι:
- Σε ποσοστό 93% δηλώνουν είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό κανάλι όταν αναζητούν πληροφορίες για την αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος
- Σε ποσοστό 94% σημειώνουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση στο να αγοράσουν on line ένα ασφαλιστικό προιόν αν θέλουν
- Σε ποσοστό 90% αναφέρουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να γίνεται ψηφιακά η ανανέωση στα προσωπικά τους στοιχεία
- Σε ποσοστό 89% δηλώνουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες σε ένα ατύχημα ή μία αρρώστια
Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της έρευνας «σύμφωνα και με τις διεθνείς τάσεις, τα φυσικά κανάλια θα συνεχίσουν να είναι κυρίαρχα όπου υπάρχει υψηλή εξειδίκευση και πολυπλοκότητα, ενώ τα ψηφιακά κανάλια σταδιακά θα υπερτερούν των παραδοσιακών για τις βασικές και επαναλαμβανόμενες λειτουργίες. Συνεπώς, απαιτούνται αναπροσαρμογές στο ρόλο και τις πρωτοβουλίες που καλούνται να υιοθετήσουν οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι διαμεσολαβητές».
Έρευνα Accenture: Τι θέλουν οι Έλληνες καταναλωτές από τις ασφαλιστικές