Πρόστιμο 125 εκατομμύρια δολάρια επιβλήθηκε στη μονάδα ασφάλισης της Lloyds Banking Group Plc από την Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου επειδή δεν κατάφερε να διασφαλίσει ότι το λεκτικό που χρησιμοποιήθηκε σε εκατομμύρια ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας ήταν σαφές στο περιεχόμενό του.
Η FCA δήλωσε ότι το τμήμα ασφάλισης έστειλε σχεδόν εννέα εκατομμύρια ανακοινώσεις μεταξύ Ιανουαρίου 2009 και Νοεμβρίου 2017, λέγοντας στους πελάτες ότι είχαν ανταγωνιστική τιμή όταν ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους. Η εταιρεία ωστόσο δεν έλαβε μέτρα για να ελέγξει ότι αυτό ήταν ακριβές, δήλωσε η ρυθμιστική αρχή την Πέμπτη. Οι επιστολές ανανέωσης της εταιρείας “διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο για τους καταναλωτές”, δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Mark Steward, εκτελεστικός διευθυντής της FCA και εποπτεία της αγοράς.
Η FCA δήλωσε ότι είναι πιθανό ότι τα ασφάλιστρα που αναφέρθηκαν κατά την ανανέωση να είχαν αυξηθεί σε σχέση με τα προηγούμενα επιτόκια και ήταν πιθανώς υψηλότερα από τις τιμές που προσφέρονται σε νέους πελάτες ή σε αυτούς που άλλαξαν ασφαλιστές.
“Έχουμε γράψει και πραγματοποιήσει πληρωμές σε εκείνους τους πελάτες που επηρεάζονται από το ζήτημα της έκπτωσης και δεν χρειάζεται να προβούν σε περαιτέρω ενέργειες”, δήλωσε ο Lloyds σε δήλωσή του. “Λυπούμαστε που το λάβαμε αυτό.”