Το συνδυασμό των τεχνολογικών μέσων και της φυσικής παρουσίας στην επικοινωνία με τον πελάτη επιλέγουν 8 στους 10 ασφαλιστές στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της ΕΕΑΕ.
Βάσει των στοιχείων που κατέγραψε η ΕΕΑΕ, μετά από 1,5 χρόνο υγειονομικής κρίσης και περιορισμού της παραδοσιακής επικοινωνίας με τον καταναλωτή, το 80% των ασφαλιστών αναφέρει ότι μετά την πανδημία στην εργασία του θα συνδυάζει παλιές και σύγχρονες μεθόδους, το 8,3% αναφέρει ότι θα διατηρήσει κάποιες ψηφιακές εφαρμογές και το υπόλοιπο 11,7% θα επανέλθει στον παραδοσιακό τρόπο επικοινωνίας ή θα ακολουθήσει νέες τακτικές στην επικοινωνία.
Η ανταπόκριση των πελατών αποτυπώνει και την προσαρμοστικότητα του κλάδου στις νέες συνθήκες. Σύμφωνα με την έρευνα το 68,3% των ασφαλιστών απαντά ότι οι πελάτες ανταποκρίθηκαν αρκετά στην αλλαγή του τρόπου επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, το 16,7% ότι ανταποκρίθηκαν απόλυτα, το 13,3% ότι «δεν έχουν πρόβλημα» και το 1,7% απαντά «δεν ανταποκρίθηκαν».
Πώς επιλέγουν να εργάζονται οι ασφαλιστές
1 στους 2 επιλέγει να εργάζεται και στο σπίτι και στο γραφείο. Ειδικότερα η έρευνα καταγράφει την επάνοδο των επαγγελματιών στα γραφεία με το 46,7% να εργάζεται συνδυαστικά, το 38,3% να δουλεύει από το γραφείο και μόλις το 15% να εργάζεται από το σπίτι. Το 40% δε χαρακτηρίζει την εμπειρία της εξ’ αποστάσεως εργασίας αναγκαία, το 16,7% ικανοποιητική, το 15% θεωρεί ότι ανοίγει νέες προοπτικές, το 11,7% αντιπαραγωγική, το 8,3% κουραστική και το 8,3% δύσκολη
Β.Γ.