Η Insurancemarket.gr ψάχνει υποψηφίους για το τμήμα Ζημιών της & ταλαντούχους Υπαλλήλους για το τμήμα Εξυπηρέτησης. Αν θες και εσύ:
- Να είσαι μέλος μίας εταιρείας που βοηθάει τον Έλληνα καταναλωτή να συγκρίνει και να επιλέξει τις απαραίτητες για αυτόν υπηρεσίες
- Να είσαι μέλος μίας εταιρείας που διαμορφώνει την Ελληνική αγορά με καινοτόμες υπηρεσίες
- Να γίνεις guru της εξυπηρέτησης του πελάτη σε όλα τα στάδια του «ταξιδιού» του
- Να μοιραστείς το πάθος και τις ιδέες σου για τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή
- Να μπεις σε μια ομάδα που εμπνέει, δημιουργεί και καινοτομεί
Τότε αυτή είναι η ιδανική ευκαιρία για σένα!
Υποψήφιοι για το τμήμα Ζημιών
Περιγραφή θέσης
- Επικοινωνία με πελάτες και ασφαλιστικές εταιρείες στην περίπτωση διαχείρισης κινδύνου σε όλα τα στάδια αποζημίωσης.
- Παροχή βοήθειας σε περίπτωση επέλευσης ασφαλιστικού κινδύνου σε όλα τα στάδια της αποζημίωσης
- Παροχή συμβουλών ασφάλισης, αναζητώντας και καλύπτοντας τις ασφαλιστικές ανάγκες του καταναλωτή
- Υποστήριξη και εξυπηρέτηση στο υφιστάμενο πελατολόγιο ασφαλιστικών προϊόντων
Δεξιότητες
Απαραίτητες:
- Άδεια ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
- Ανεπτυγμένη επικοινωνιακή ευχέρεια
- Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ σε σχετικό κλάδο (ιδανικά)
- Επιμονή στην επίτευξη στόχων
- Άριστη χρήση υπολογιστών και ικανότητα εξοικείωσης με προγράμματα CRM
- Επαγγελματική επικοινωνία, γρήγορη κρίση και σκέψη, ευχέρεια στην αντιμετώπιση δύσκολων επικοινωνιών (τραυματισμοί, υπαιτιότητες, αδυναμία αποζημίωσης)
Επιθυμητές:
- Καλή γνώση της διαδικασίας ασφάλισης (αυτοκίνητο, πυρός)
- Άριστη γνώση των καλύψεων, όρια απαλλαγές (αυτοκίνητο, πυρός)
- Καλή γνώση των όρων, συμβολαίων (αυτοκίνητο, πυρός)
Παροχές
- Δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας, ορισμένες ημέρες την εβδομάδα
- Επαγγελματική εκπαίδευση και δια βίου υποστήριξη στα ασφαλιστικά προϊόντα και στην ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων
- Φρέσκο, νεανικό περιβάλλον
- Πενθήμερη απασχόληση
- Προοπτικές εξέλιξης
- Ομαδική Ασφάλιση Υγείας
Αν ενδιαφέρεσαι στείλε το βιογραφικό σου εδώ
Υπάλληλοι για το τμήμα Εξυπηρέτησης
Περιγραφή θέσης
- Παροχή συμβουλών ασφάλισης, αναζητώντας και καλύπτοντας τις ασφαλιστικές ανάγκες του καταναλωτή
- Υποστήριξη και εξυπηρέτηση στο υφιστάμενο πελατολόγιο ασφαλιστικών προϊόντων
- Υποστήριξη του πελάτη στη σύγκριση προϊόντων ενέργειας και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών
- Έκδοση συμβολαίων
- Διαχείριση εκκρεμοτήτων του ενεργού πελατολογίου
- Προώθηση και ενημέρωση για καινοτόμα και πρωτοποριακά προγράμματα ασφάλισης, που η εταιρεία εξασφαλίζει αποκλειστικά για τους πελάτες της
Δεξιότητες
Απαραίτητες:
- Ανεπτυγμένη επικοινωνιακή & πωλησιακή ευχέρεια
- Πτυχίο Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. σε σχετικό κλάδο (ιδανικά)
- Άριστη χρήση υπολογιστών (MS Office) και ικανότητα εξοικείωσης με προγράμματα CRM
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Επιμονή στην επίτευξη στόχων
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (9πμ – 9μμ)
Επιθυμητές:
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε εξυπηρέτηση κοινού τουλάχιστον 2 ετών
- Προϋπηρεσία σε ασφαλιστική, πολυεθνική εταιρεία ή μεσιτικό γραφείο ασφαλειών
- Πιστοποίηση ασφαλιστικού συμβούλου
Παροχές
- Δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας, ορισμένες ημέρες την εβδομάδα
- Επαγγελματική εκπαίδευση και δια βίου υποστήριξη στα ασφαλιστικά προϊόντα και στην ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων
- Φρέσκο, νεανικό περιβάλλον
- Πενθήμερη απασχόληση
- Προοπτικές εξέλιξης
- Ομαδική Ασφάλιση Υγείας
Αν ενδιαφέρεσαι στείλε το βιογραφικό σου εδώ