Η εταιρεία υιοθετεί νέα λύση στις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού για την αύξηση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και τη βελτίωση της εμπειρίας των εργαζομένων
Σε μια προσπάθεια να επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, η Affidea, ο μεγαλύτερος ευρωπαϊκός πάροχος προηγμένων υπηρεσιών διαγνωστικής απεικόνισης, εξωνοσοκομειακής περίθαλψης και υπηρεσιών φροντίδας καρκίνου, με εκτεταμένο αποτύπωμα σε 319 ιατρικά κέντρα σε 15 χώρες, ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας του HRIS – Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM).
Η εφαρμογή του HRIS αποτελεί σημαντικό μέρος της ευρύτερης ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας για αναβάθμιση και απλούστευση των συστημάτων της με τυποποιημένες και αυτοματοποιημένες διαδικασίες, οι οποίες θα παρέχουν καλύτερες δυνατότητες ανάλυσης και πληροφορίες απόδοσης, μειώνοντας παράλληλα τις χειροκίνητες εργασίες HR και επηρεάζοντας τη δέσμευση της ομάδας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός βρίσκεται στον πυρήνα των λειτουργιών της Affidea, θέτοντας την εταιρεία ως τον εργοδότη επιλογής καθώς και τον προτιμώμενο πάροχο υγειονομικής περίθαλψης που προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στους ασθενείς.
Η πλατφόρμα Oracle Cloud HCM θα παρέχει στην Affidea μία ενιαία πηγή δεδομένων που σχετίζονται με υπαλλήλους, προμηθευτές και συνεργαζόμενους επαγγελματίες όσον αφορά τις δεξιότητες και τα προσόντα, τα οποία θα συμβάλουν περαιτέρω στη δημιουργία κλινικής εμπειρογνωμοσύνης υπο-ειδίκευσης σε όλο τον όμιλο, κλινικές υπηρεσίες, επέκταση των υπηρεσιών τηλεϊατρικής σε όλες τις χώρες. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του συστήματος Oracle, που εφαρμόζεται ήδη σε όλο τον όμιλο, είναι η καλύτερη διαχείριση των προσπαθειών συνεχούς κλινικής εκπαίδευσης μέσω της πρόσβασης στο κατάλληλο επαγγελματικό κοινό με εξειδικευμένη κλινική εκπαίδευση προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους και η ανταλλαγή γνώσεων σε ομάδες ομοτίμων που ενθαρρύνει τη μεταφορά βέλτιστων πρακτικών στα εσωτερικά δίκτυα επαγγελματιών υγείας.
Παρέχοντας καλύτερες δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς στις Ομάδες Ανθρώπινου Δυναμικού σε 15 χώρες, η λύση θα προσφέρει αυξημένη αποτελεσματικότητα στις υπηρεσίες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας και της διαχείρισης δεδομένων προσωπικού, σε περιβάλλον συμβατό με τον GDPR, καθιστώντας ένα επίπεδο αυτοματοποίησης των τρεχουσών διαδικασιών ως βάση για περαιτέρω αυτοματοποίηση. Οι χώρες στις οποίες έχει εφαρμοστεί η πλατφόρμα είναι: Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Λιθουανία, Ολλανδία (Εταιρική έδρα), Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ισπανία, Ελβετία, Τουρκία, Ιρλανδία.
Η Justyna Tyborowska, Senior Vice-President και Chief HR Officer του Ομίλου Affidea δήλωσε: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η συνεχής βελτίωση τόσο των ιατρικών όσο και των λειτουργικών διαδικασιών αποτελούν βασικά στοιχεία της στρατηγικής ανάπτυξης της Affidea, με στόχο την προσφορά κορυφαίων, οικονομικά προσιτών ιατρικών υπηρεσιών και εξαιρετικής εμπειρίας σε ασθενείς και παραπέμποντες ιατρούς. Ενισχύουμε την ψηφιοποίησή μας σε ολόκληρο τον Όμιλο με μια κουλτούρα καινοτομίας, εφαρμόζοντας πρακτικές με γνώσεις τεχνολογίας που ενισχύουν τον τρόπο εργασίας μας και επιτρέπουν την εστίαση σε δραστηριότητες προστιθέμενης αξίας. Η εφαρμογή της παγκόσμιας λύσης ανθρώπινου δυναμικού είναι ένα συγκεκριμένο παραδοτέο της ψηφιακής στρατηγικής μας, των πρακτικών διαχείρισης που βασίζονται σε δεδομένα και χτίζει μια ισχυρή βάση για περαιτέρω αυτοματοποίηση και ενοποίηση με συστήματα άλλων εταιρειών, τα οποία θα αναδείξουν την Affidea ως κορυφαίο πάροχο ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης».
Το Oracle Cloud HCM Cloud έχει κυκλοφορήσει σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Affidea και είναι το πρώτο βήμα της εφαρμογής του Affidea ERP σε ολόκληρο τον Όμιλο. Η υλοποίηση έγινε από την Oracle Consulting που καθοδήγησε την Affidea στο έργο ανά χώρα.