H Cover Insurance επιθυμεί να προσλάβει στο ανθρώπινο δυναμικό της υπάλληλο γραφείου για κάλυψη θέσης backoffice.
Περιγραφή θέσης
- Παρακολούθηση & διεκπεραίωση αιτημάτων δικτύου πωλήσεων
- Εξυπηρέτηση πελατολογίου
- Διαχείριση ασφαλιστικών εργασιών (έκδοση ανανεώσεων, προσθέτων πράξεων, πράσινων καρτών κλπ)
- Επικοινωνία με ασφαλιστικές εταιρίες για ορθή διαχείριση ασφαλιστικών εργασιών
Απαραίτητα προσόντα
- Ελάχιστη προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση σε ασφαλιστικό γραφείο ή ασφαλιστική εταιρεία.
- Επαγγελματική Πιστοποίηση Ασφαλιστικών Σπουδών (επιπέδου Α τουλάχιστον)
- Καλή Γνώση H/Y.
- Εμπειρία στο χειρισμό των Portal των ασφαλιστικών εταιρειών
- Γνώση των προγραμμάτων bluebyte -webinsurer
Παρακαλούμε για την αποστολή βιογραφικών στο info@cover-ins.gr