Η βράβευση της Imperial πραγματοποιήθηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2022 στο Sofitel Athens Airport με την ICS να αποσπά το Silver βραβείο “Best Use of Technology for Claims” για τη διαμόρφωση και λειτουργία της πλατφόρμας παρακολούθησης online ζημιών και claims audit, Imperial Web Claims Platform, η οποία παρέχει σε ένα φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον real –time ενημέρωση για κάθε εξέλιξη στις ζημίες που χειρίζεται για λογαριασμό των πελατών της, αλλοδαπών και εγχώριων ασφαλιστικών εταιριών και οργανισμών αποζημίωσης, με ασφάλεια ,διαφάνεια και αξιοπιστία.
Το Webclaims χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση από τους συνεργάτες και πελάτες της ICS έχοντας διακριθεί για τις δυνατότητες που παρέχει στους πελάτες της όπως:
- Την online 24/7 παρακολούθηση του συνόλου των εξελίξεων και πρόσβαση σε κάθε έγγραφο της ζημίας καθώς και της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας των ζημιών που χειρίζεται η ICS από την αναγγελία της ζημίας έως την οριστική διευθέτηση των απαιτήσεων.
- Την online ενημέρωση για τα αποθεματικά κάθε υπόθεσης σε κάθε στάδιο διαχείρισης της (έγγραφα/δικαιολογητικά ατυχήματος, εκτίμηση υλικών ζημιών, ιατρική πραγματογνωμοσύνη, ιατρικά έγγραφα, διευθέτηση επιμέρους αξιώσεων, έκδοση δικαστικής απόφασης κ.α.) όπως και το σύνολο των αποθεματικών των εκκρεμών ζημιών που αφορούν κάθε εταιρία.
- την δυνατότητα άμεσης και εύκολης αλληλεπίδρασης μεταξύ των πελατών της και των διακανονιστών της ICS για την αμεσότερη και δίκαιη διευθέτηση κάθε απαίτησης καθώς και για την έγκαιρη πρόληψη πρακτικών απάτης ή/ και υπερκστολόγησης. Μέσω του Webclaims δίνεται η δυνατότητα αποστολής εντολών και σχολιασμού ενεργειών στον αρμόδιο διακανονιστή του φακέλου για οποιοδήποτε θέμα αφορά έναν φάκελο ζημίας.
- την δυνατότητα εξαγωγής στατιστικών και οικονομικών στοιχείων για τις υποθέσεις που χειρίζεται η Imperial Claims Services για λογαριασμό των πελατών της.
Στην εκδήλωση το βραβείο παρέλαβε ο Διονύσης Τζανής, Αντιπρόεδρος της Imperial Claims Services και Δικηγόρος, o οποίος δήλωσε ότι:
«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κριτική επιτροπή για αυτή την τιμητική διάκριση. Το βραβείο αυτό αφιερώνεται πρωτίστως στους πελάτες μας, οι οποίοι με την μακροχρόνια εμπιστοσύνη τους, μας ενθαρρύνουν να αναπτύσσουμε συνεχώς τις ψηφιακές υπηρεσίες που συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των υποθέσεων τους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στόχος μας, είναι να προσφέρουμε τις πλέον προηγμένες λύσεις στην διαχείριση απαιτήσεων και ποιοτικού ελέγχου για τον ευρύτερο ασφαλιστικό τομέα που κάνουν την διαφορά. Το Webclaims αποτελεί μία εξ αυτών των λύσεων και χαιρόμαστε που η ICS είναι πρώτη αμιγώς εταιρία διαχείρισης ζημιών που δώσαμε αυτή την ευκαιρία στους πελάτες μας, ώστε να γνωρίζουν πλήρως κάθε εξέλιξη στις υποθέσεις που διαχειριζόμαστε προς το καλύτερο συμφέρον τους. Ευχαριστούμε Πολύ!».
Η Imperial Claims Services είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ζημιών και ποιοτικού ελέγχου στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με θυγατρικές σε Ελλάδα, Ρουμανία και Αλβανία και παρουσία σε ακόμη 5 χώρες . Ιδρύθηκε το 1971 και είναι ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα των δύο μεγαλύτερων εταιρειών διαχείρισης ζημιών και νομικής προστασίας στην Ευρώπη, της DEKRA Claims Services και της InterEurope AG. Την εμπιστεύονται περισσότεροι από 350 πελάτες μεταξύ των οποίων οι μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες της Ευρώπης, οργανισμοί αποζημίωσης, εταιρείες leasing και κατασκευαστές οχημάτων. Με In House νομικό τμήμα, με την δική της ομάδα πραγματογνωμόνων και τεχνικών συμβούλων, με εσωτερικό τμήμα ανίχνευσης και καταπολέμησης της απάτης, καθώς και ξεκάθαρες και πιστοποιημένες με ISO διαδικασίες διαχείρισης ζημιών, η Imperial Claims Services είναι σε θέση να χειριστεί οποιοδήποτε τύπο ζημιών και απαιτήσεων και να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις στους πελάτες της για διαχείριση ζημιών και claims audit στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site της www.imperialclaimsservices.com