Περίπου στο 1% των καταγγελιών που δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ στο πρώτο τετράμηνο του 2022 αφορά ασφαλιστικές υπηρεσίες.
Συνολικά ο φορέας με την παρέμβαση του οδήγησε σε αποζημιώσεις 39.118 ευρώ εκ των οποίων οι 2.756 αφορούν σε ασφαλιστικά προγράμματα.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΚΕ.Π.ΚΑ. οι καταναλωτές ωφελήθηκαν με το ποσό των 39.118,42 ευρώ. Αναλυτικά από:
- Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 17.693,58 ευρώ
- Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 7.956,26 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: 4.703,96 ευρώ
- Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 3.246,3 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες: 2.756 ευρώ
- Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών: 1.803,72 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας: 958,6 ευρώ
Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Όμως, η δύναμη του ΚΕ.Π.ΚΑ. πηγάζει, από τη συμμετοχή των μελών του και τις συνδρομές τους. Θα θέλαμε να μπορούμε να εξυπηρετούμε όλους τους καταναλωτές, στη χώρα μας, αλλά αυτό είναι αδύνατο με τις οικονομικές μας δυνατότητες. Για αυτό, ζητούμε, από όλους τους καταναλωτές, να γίνουν μέλη, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του ΚΕ.Π.ΚΑ., ώστε να μπορούν να απευθύνονται, σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα.
Η μεγαλύτερη προσφορά του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους καταναλωτές είναι η δράση του, για δημιουργία, συμπλήρωση ή διόρθωση νομοθεσίας ή αποφάσεων, που μας αφορούν. Επίσης, ζητούμε, από τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.