Στη συγκεκριμένη κατηγορία θα εξεταστούν στρατηγικές, πολιτικές, διαδικασίες και εργαλεία τα οποία θέτουν ουσιαστικά ως επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της ασφαλιστικής σχέσης.
H πελατοκεντρικότητα είναι έννοια άρρητα συνδεδεμένη με την ασφαλιστική πρακτική και υπό αυτό το πλαίσιο θα εξεταστούν στρατηγικές, πολιτικές, διαδικασίες και εργαλεία τα οποία θέτουν ουσιαστικά ως επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της ασφαλιστικής σχέσης, από την πρώτη επαφή και την προ-συμβατική ενημέρωση μέχρι την αποζημίωση και την ολοκλήρωση της ασφαλιστικής κάλυψης. Θα ληφθούν υπόψη στοιχεία σχετικά με παρακολούθηση δεικτών ικανοποίησης των πελατών, στοιχεία διακράτησης πελατολογίου, στατιστικά cross-selling & up-selling, στρατηγικές, καινοτομίες και εργαλεία με σκοπό την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και διαδικασίες σχετικά με την διαχείριση παραπόνων καθώς και οποιαδήποτε άλλη πρακτική θέτει πραγματικά τον πελάτη στο επίκεντρο.
Στο 3ο Στάδιο της διαδικασίας συμμετοχής & αξιολόγησης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών – το οποίο “τρέχει” αυτές τις μέρες – οι επιχειρήσεις μεσιτών και πρακτόρων που προκρίθηκαν σύμφωνα με τα κριτήρια του 2ου Σταδίου, θα κληθούν να συμπληρώσουν ειδικά ερωτηματολόγια για όσες κατηγορίες έχουν δηλώσει συμμετοχή. Οι προκριθείσες επιχειρήσεις βαθμολογούνται στην κλίμακα 0 – 10 βάσει ποιοτικών κριτηρίων, τα οποία θα αναφέρονται αναλυτικά στα ειδικά ερωτηματολόγια που θα σταλούν προς συμπλήρωση.
Διαβάστε εδώ τα 4 στάδια αξιολόγησης στα Insurance Awards “Φίλιππος Μωράκης”
Με σκοπό την εξασφάλιση της διαφάνειας και της αμεροληψίας του θεσμού των “Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης”, η εποπτεία της διαδικασίας διεξαγωγής του ανατέθηκε στην Grant Thornton, έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους ανεξάρτητων ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.