Αναδημοσίευση της ενότητας FACES με το κείμενο του Μάριου Μοσχονά, Διευθυντή Πρακτορειακού Δικτύου της Interamerican, από το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος Σεπτέμβριος 2022
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κομμάτι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων… γίνεται από φυσικά δίκτυα, Μεσίτες & Ασφαλιστικούς Πράκτορες αποκλειστικής ή μη συνεργασίας. Ο βασικός λόγος είναι ότι ναι μεν ο πελάτης ενημερώνεται από το internet για τις επιλογές που έχει και τα ασφαλιστικά προγράμματα, αλλά όταν είναι να πάρει την τελική απόφαση που αφορά στην υγεία ή την περιουσία του θέλει καθοδήγηση και συμβουλή. Ποια όμως θα πρέπει να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου Μεσίτη – Ασφαλιστικού Πράκτορα; Πρώτα από όλα θα πρέπει να παρακολουθεί τις ραγδαίες εξελίξεις που φέρνει η τεχνολογία στην ασφαλιστική αγορά και να τα αφομοιώνει ώστε και ο ίδιος να προσαρμόζεται τάχιστα, αξιοποιώντας τις τάσεις και τα εργαλεία που προσφέρονται για την καλύτερη οργάνωση της δουλειάς του και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Η ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία… είναι αναντικατάστατες και συνιστούν τη βάση για το χτίσιμο μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ συμβούλου και πελάτη.
Η συλλογή και η ψηφιακή καταγραφή των αναγκών των πελατών αποτελεί ένα πολύ βασικό παράγοντα και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των επαγγελματιών, όπου μέσω της ανάλυσης δεδομένων μπορούν να προσφέρουν ασφαλιστικές λύσεις, εξατομικευμένες και απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη. Επιπλέον της εκπαίδευσης σε θέματα τεχνολογίας, είναι σημαντικό να υπάρχει συνεχής και συνεπής ενημέρωση και επένδυση και σε άλλους τομείς ενδιαφέροντος, όπως τα θέματα νομικής φύσης και η παρακολούθηση διεθνών πρακτικών και τάσεων στον ασφαλιστικό κλάδο.
Ο σύγχρονος Μεσίτης – Ασφαλιστικός Πράκτορας… είναι σημαντικό να αξιοποιήσει τον χρόνο του για την ενημέρωση των πελατών του και την προσέλκυση νέων, απεμπλεκόμενος από θέματα διαχείρισης, όπως εισπράξεις, μεταφορές συμβολαίων, ζημίες και άλλα. Θα πρέπει να δημιουργήσει ένα περιβάλλον που να μπορεί να υποδεχθεί περισσότερους πελάτες με μικρότερο λειτουργικό κόστος, μια πρακτική για την οποία η Interamerican έχει ανοίξει τον δρόμο και κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.
Η νέα γενιά προϊόντων της Interamerican… στους Γενικούς Κλάδους όπως και στην Υγεία, έχουν δημιουργηθεί μέσα από μια συνεχή προσπάθεια και έρευνα, τόσο με τη συνδρομή συνεργατών μας από τα Φυσικά Δίκτυα Διανομής όσο και μέσω της συλλογής δεδομένων από κρατικούς φορείς και τον κλάδο ζημιών, με απώτερο στόχο να δημιουργήσουμε προϊόντα πιο ευέλικτα και προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας. Στόχος μας είναι η απλοποίηση των προϊόντων μας με ξεκάθαρους όρους ασφάλισης και απαλλαγές, με διαδικασίες έκδοσης και τροποποίησης front office, έτσι ώστε να δίνουμε στους συνεργάτες μας μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία 24 ώρες – 7 ημέρες . Η παροχή υπηρεσιών της Interamerican παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα και εξελίσσεται συνεχώς, ώστε να δικαιολογεί με δίκαιο τρόπο και ξεκάθαρους όρους κάθε καταβαλλόμενο ασφάλιστρο, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη διαφάνεια στους πελάτες μας.
Ως ομάδα της Interamerican στη Διεύθυνση Πωλήσεων Μεσιτών και Πρακτόρων εκπαιδευόμαστε και λαμβάνουμε συστηματικά τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, ώστε να βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας, παρέχοντάς τους κάθε χρήσιμη πληροφορία. Ένα από τα βασικότερα κομμάτια της εργασίας μας είναι η συμμετοχή μας σε ομάδες εργασίας με το uw , operation & IT, κάτι το οποίο μας δίνει την ευκαιρία να συμμετέχουμε ενεργά στην ανάπτυξη προϊόντων και διαδικασιών, βάσει των αναγκών που προκύπτουν από συνεργάτες και πελάτες. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η ομάδα Μεσίτη – Ασφαλιστικού Πράκτορα της Interamerican βρίσκεται πάντα δίπλα στις ανάγκες των πελατών μας, ενισχύοντας το ρόλο της τόσο με τη διαρκή εκπαίδευση και παρακολούθηση των σύγχρονων τάσεων όσο και με την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, ώστε να συνεχίζουμε να είμαστε στην αιχμή των εξελίξεων του κλάδου μας και να διατηρούμε την ηγετική μας θέση στην αγορά.
πολύ σωστό, η ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία είναι το βασικότερο