Ένα μοναδικό μηχανογραφικό εργαλείο που δίνει ευελιξία, αμεσότητα και λειτουργικότητα απέκτησαν τα 12 γραφεία πωλήσεων και οι συνεργάτες της «Κορυφαίας Διεύθυνσης Δημήτρη Αναστασίου» (www.ateam.com.gr), αποκλειστικού Δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Πρόκειται για το πρωτοποριακό e- πρόγραμμα “Agency Pro” που δημιουργήθηκε από την εταιρεία PK Data Software (pkdata.gr) .
Το πρόγραμμα προσαρμόστηκε για να στηρίξει τους 80 και πλέον ασφαλιστές και τους 10 Συντονιστές της Διεύθυνσης, σε 12 διαφορετικές πόλεις δίνοντάς τους την δυνατότητα να παρακολουθούν on line σε πραγματικό χρόνο, καθετί που αφορά την καθημερινότητα και την οργάνωση της εργασίας τους.
Εντός του Σεπτεμβρίου ολοκληρώθηκε η διαδικτυακή εκπαίδευση όλων των Συνεργατών και των Γραμματέων υποστήριξης στο νέο πρόγραμμα όπου αναλύθηκαν όλες οι δυνατότητές του, οι οποίες ενσωματώνουν τις ψηφιακές υπηρεσίες στην καθημερινή λειτουργία των γραφείων και των επαγγελματιών.
Ο κ. Δ. Αναστασίου αναφέρει ότι χρόνια τώρα τον απασχολούσε η αύξηση της ευγενούς άμιλλας και η «ενοποίηση» των ανθρώπων στα γραφεία ευθύνης του που εκτείνονται σε διάφορες περιοχές με μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους.
Η περίοδος της πανδημίας επιτάχυνε την «ανάγκη» και η Διεύθυνση αξιοποίησε στο έπακρο την δημιουργικότητά της, «Υιοθετώντας» το συγκεκριμένο «πολυεργαλείο».
Με το πρόγραμμα αυτό όλα τα γραφεία και οι Συνεργάτες είναι ηλεκτρονικά διασυνδεμένοι, οπότε και μεταξύ πολλών λειτουργικών ευκολιών επιτυγχάνονται:
- άμεση και συνεχής ενημέρωση των συνεργατών στην εξέλιξη της παραγωγής
- ευγενής ανταγωνισμός μεταξύ Συνεργατών και Συντονιστών της Διεύθυνσης καθώς τα αποτελέσματά τους εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο στον Ηλεκτρονικό Πίνακα Παραγωγής που είναι αναρτημένος σε κάθε έδρα της Διεύθυνσης
- real time ενημέρωση όλων για οτιδήποτε τους αφορά
- καλύτερη οργάνωση και προγραμματισμός της εργασίας
- ειδοποιήσεις για καμπάνιες, ευκαιρίες πώλησης, επικοινωνία με πελάτες κ.α.
- ενοποίηση -κάτω από μια πλατφόρμα- όλων των καναλιών μέσα από τα οποία μπορεί να επιτευχθεί επαφή με τους πελάτες. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα παραδοσιακά όπως το τηλέφωνο, η ηλεκτρονική αλληλογραφία, οι φόρμες επικοινωνίας (έντυπες και ηλεκτρονικές), αλλά και τα πιο σύγχρονα, όπως π.χ. τα κοινωνικά δίκτυα.
- παρακολούθηση της στοχοθεσίας με στοιχεία επίτευξης, απόκλισης, σύγκριση της παραγωγής με τα προηγούμενα έτη και απόδοση στατιστικών στοιχείων που βοηθούν καθημερινά στην εύρεση καλύτερων τρόπων διαχείρισης της εργασίας.
- υπενθυμίσεις σημαντικών οροσήμων όπως γενέθλια- ον.γιορτές, προγραμματισμένα ραντεβού, καθώς και πιθανές αναβολές ή επαναπρογραμματισμούς συναντήσεων
- καλύτερη οργάνωση του service των πελατών.
- ηλεκτρονική βιβλιοθήκη με εύκολη αναζήτηση των εγκυκλίων της εταιρείας, των χρήσιμων εντύπων της καθημερινότητας, τους όρους, τον κανονισμό, τις διαδικασίες ανάληψης και αποζημιώσεων.
- περιορισμό της χρονοβόρας και δαπανηρής διαχείρισης φυσικών αρχείων που με το πέρασμα του χρόνου γίνεται δυσχερής, αφού τα αρχεία αποκτούν νέα δυναμική μέσα από την ψηφιοποίηση τους. Επιθυμία της Δ/νσης είναι η εξάλειψη του χαρτιού.
- Ο κ. Αναστασίου αναφέρει: “το Agency Pro αποτελεί ένα επίτευγμα, μια νέα εμπειρία που από το πρώτο διάστημα της εφαρμογής του αποδείχθηκε καταλυτικό στην καθημερινότητά μας ως επαγγελματίες. Αποτελεί για εμάς ένα βήμα στο μέλλον που θα μας προσφέρει πολλά οφέλη και συναρπαστικά αποτελέσματα, ενισχύοντας το σημαντικό έργο της ΕΘΝΙΚΗΣ. Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να συντελούμε στην εξέλιξη της ασφαλιστικής εργασίας που επιτελούμε με αξίες, συνέπεια και σταθερότητα μέσα στον χρόνο”.