Στον συνεχή ψηφιακό της μετασχηματισμό, την ανάπτυξη των πωλήσεων και τη στήριξη του δικτύου μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα και τεχνολογικά εργαλεία επενδύει η Mega Brokers. Με δομημένη συνεργατοκεντρική στρατηγική η εταιρεία το 2022 σημείωσε αύξηση 5% στη συνολική παραγωγή της, αύξηση 10% στις ασφαλίσεις υγείας, ζωής και γενικών κλάδων, καθώς και ανάπτυξη 22% στις corporate εργασίες.
Συνέντευξη του Τάσου Χατζηθεοδοσίου, Διευθύνοντος Συμβούλου στην Megabrokers στο Νίκο Μωράκη (Ασφαλιστικό Marketing “am”, Τεύχος Φεβρουαρίου 2023)
Αναφερόμενος στο ζήτημα των συνεργιών στην ασφαλιστική αγορά και – εν προκειμένω – τη θέση της Mega Brokers o Τάσος Χατζηθεοδοσίου Διευθύνων Σύμβουλος της Mega Brokers και Υπεύθυνος Επικοινωνίας στον ΣΕΜΑ αναφέρει πως η ενοποίηση δυνάμεων στη χρηματοπιστωτική αγορά ήταν φυσικό επακόλουθο των εξελίξεων στον κλάδο και επισημαίνει ότι η εταιρεία αναζητά επιχειρήσεις με τον ίδιο κώδικα αξιών για να συνεργαστεί. Μέσα στο 2023 η εταιρεία στοχεύει στο να πετύχει ανάπτυξη που θα υπερβεί το 10% και μετεξελίσσει την ιστοσελίδα της σε ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο θα αξιοποιείται από τους συνεργάτες διαμεσολαβητές. Ο κ. Χατζηθεοδοσίου τέλος μιλά και για την ισορροπία ανάμεσα στην έννοια της ποιότητας και της ποσότητας στην ασφαλιστική παραγωγή και την κουλτούρα της Mega Brokers για την ανάπτυξη των ανθρώπων του δικτύου
Πώς ήταν το 2022 για τη MEGA BROKERS και πώς διαμορφώθηκε η ανάπτυξη των εργασιών σας;
Παρά το γεγονός πως το 2022 ήταν μια αρκετά δύσκολη χρονιά για το σύνολο της αγοράς, στη Mega Brokers καταφέραμε να επιτύχουμε αύξηση 5% στη συνολική παραγωγή της εταιρείας. Οι Κλάδοι Ζωής και Υγείας και Γενικών ασφαλειών σημείωσαν αύξηση άνω του 10%. Ιδιαιτέρως σημαντικός είναι και ο αριθμός των νέων εταιρειών που προστέθηκαν στο πελατολόγιό μας, εμπιστευόμενες τα ομαδικά και επιχειρηματικά προγράμματα ασφαλειών, σημειώνοντας ένα ποσοστό ανάπτυξης άνω του 22% στις Corporate εργασίες της Mega Brokers. Όλα αυτά βεβαίως είναι αποτέλεσμα της καλά σχεδιασμένης στρατηγικής μας, στο επίκεντρο της οποίας βρισκόταν και συνεχίζει να βρίσκεται, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας μας. Μέσω αυτού, καταφέραμε να προσφέρουμε σύγχρονα και καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία στους συνεργάτες μας. Η νέα μας σελίδα www.megainsurance.gr επέδειξε στους πρώτους μήνες λειτουργίας της ιδιαίτερα υψηλή δυναμική που μεταφράστηκε σε περισσότερα από 560 leads που δόθηκαν στους συνεργάτες μας. Προσθέσαμε επίσης το νέο σύστημα πληρωμών Mega Brokers e-pay που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της εταιρείας να πληρώσουν με πιστωτική και χρεωστική κάρτα τα συμβόλαια τους. Παράλληλα, δημιουργήσαμε το νέο σύστημα Mega e-sign με το οποίο, οι συνεργάτες μας μπορούν να συλλέγουν τις ψηφιακές υπογραφές των πελατών τους για όλα τα έντυπα κανονιστικής συμμόρφωσης, είτε με ταμπλέτα στο γραφείο τους είτε μέσω sms και email. Το Mega Brokers Health Club εμπλουτίστηκε με νέες συμφωνίες με ομίλους νοσοκομείων και κλινικές.
Η εταιρεία σας επί σειρά ετών βρίσκεται στην κορυφή του κλάδου της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης παρά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό. Ποια είναι τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα; Σχετίζονται αυτά με τις παροχές που προσφέρετε στους συνεργάτες σας;
Στη Mega Brokers έχουμε κατακτήσει με πράξεις τις έννοιες της ακεραιότητας, του επαγγελματισμού και της συνέπειας, χωρίς όμως ούτε για μία στιγμή να τα εκλάβουμε ως δεδομένα. Και αυτό το επιτυγχάνουμε εναρμονίζοντας μέσα από ένα σύγχρονο και καινοτόμο πλαίσιο παροχής υπηρεσιών, τους στόχους της εταιρείας με τους στόχους των συνεργατών της και την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Εδώ και αρκετά χρόνια ακολουθούμε μία ξεκάθαρη στρατηγική την οποία και μοιραζόμαστε με τους συνεργάτες μας. Όλοι οι συνεργάτες μας είναι ενήμεροι για τα επόμενα βήματα της εταιρείας και παράλληλα, όλη η διευθυντική μας ομάδα είναι συνεχώς δίπλα στον κάθε συνεργάτη για να προσφέρει αποτελεσματική υποστήριξη. Δεν μας αρέσουν οι κλειστές πόρτες και γι’ αυτό διατηρούμε άριστες διαπροσωπικές σχέσεις με τους συνεργάτες μας, οι οποίοι και αποτελούν τους κύριους πρεσβευτές των αξιών που διέπουν την εταιρεία μας. Έτσι, φροντίζουμε για τη διατήρηση και ενίσχυση του υψηλού επιπέδου κατάρτισης και εξειδίκευσης του προσωπικού και των συνεργατών μας, με έμφαση στην εκπαίδευση. Το 2022 διοργανώσαμε πάνω από 55 εκπαιδεύσεις με θέματα ανάπτυξης δεξιοτήτων, προϊόντων και κανονιστικής συμμόρφωσης και εμβαθύναμε σε μια σειρά από θέματα όπως η τοποθέτηση κινδύνων, οι αποζημιώσεις, και το cyber risk. Αναφορικά τώρα με τις παροχές που προσφέρουμε στους συνεργάτες μας, ασφαλώς και αποτελούν κίνητρο για την αύξηση της παραγωγικότητάς τους, η οποία και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υπάρχουσα θέση της εταιρείας μας. H Mega Brokers προσφέρει διαχρονικά την πιο ανταγωνιστική και επικερδή εμπορική πολιτική στην ασφαλιστική αγορά. Οι συνεργάτες μας έχουν πρόσβαση στο πιο σύγχρονο portal τιμολόγησης, έκδοσης και διαχείρισης χαρτοφυλακίου. Λαμβάνουν παράλληλα leads για νέους πελάτες και έχουν δυνατότητα να δημιουργήσουν τη δική τους επιθεώρηση ή το δικό τους κατάστημα Mega Brokers. Έχουν επίσης τη δυνατότητα να συμμετέχουν και να απολαύσουν τρία ετήσια ταξίδια επιβράβευσης σε ξεχωριστούς προορισμούς που διοργανώνουμε εδώ και αρκετά χρόνια για τους πιο παραγωγικούς συνεργάτες.
Στον κλάδο της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης παρατηρείται έντονη κινητικότητα σε Εξαγορές και Συγχωνεύσεις. Πώς αντιλαμβάνεστε αυτή την εξέλιξη; Σκέφτεστε να ενισχύσετε περαιτέρω τη θέση σας μέσω εξαγορών ή οργανικής ανάπτυξης;
Οι Εξαγορές και οι Συγχωνεύσεις είναι το φυσικό επακόλουθο των εξελίξεων που διέπουν όλο τον χρηματοπιστωτικό τομέα τα τελευταία χρόνια και την ανάγκη για consolidation στον κλάδο καθώς υπάρχουν χιλιάδες μικροί και μεσαίοι παίκτες. Η κινητικότητα λοιπόν είναι εύλογη και μια εταιρεία με πρωταγωνιστικό ρόλο όπως η Mega Brokers δεν μπορεί να μείνει αδιάφορη από τις εξελίξεις. Ωστόσο, η οργανική ανάπτυξη αποτελεί για εμάς διαχρονικά, μία στρατηγική επιλογή για τη μεγέθυνση της εταιρείας. Δεν μπορώ να αρνηθώ το γεγονός πως και οι εξαγορές έλκουν το ενδιαφέρον μας, όχι όμως υπό το πρίσμα μίας μόδας μιμητισμού ή μίας ευκαιριακής προσέγγισης. Είμαστε σε διαρκή αναζήτηση εταιρειών με τις οποίες μπορούμε να μοιραστούμε τις ίδιες αξίες, την ίδια κουλτούρα και μία κοινή φιλοσοφία που στο επίκεντρό της έχει τον συνεργάτη και τον πελάτη. Με τέτοιες εταιρείες ασφαλώς και μπορούμε να συμπορευτούμε. Οπότε ναι, είμαστε ανοικτοί για εξαγορές με τους σωστούς εταίρους και κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες.
Το 2023 έχετε θέσει συγκεκριμένους στόχους; Αν ναι, ποιοι είναι αυτοί;
Κύρια επιδίωξή μας και για τη νέα χρονιά, είναι η συνέχιση της ανοδικής μας πορείας και η επίτευξη του στόχου για ανάπτυξη των πωλήσεών μας σε ποσοστό άνω του 10%. Ως μία εταιρεία που δεν επαναπαύεται ποτέ αλλά συνεχώς επιδιώκει να εξελίσσεται και να καινοτομεί, μελετάμε και επανασχεδιάζουμε όλο το φάσμα των διαδικασιών που εφαρμόζουμε και δημιουργούμε λύσεις που προάγουν το ρόλο και την παραγωγικότητα των συνεργατών μας. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η απόφαση που έχουμε λάβει για τη δημιουργία γραφείων της Mega Brokers στην ελληνική περιφέρεια αλλά και η συνέχιση των ενεργειών μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, που ξεκίνησε από την προηγούμενη χρονιά. Σε αυτά τα βήματα περιλαμβάνεται η εξέλιξη της νέας ιστοσελίδας www.megainsurance.gr με τρόπο που σύντομα θα την καταστήσει ως ένα πρότυπο ηλεκτρονικό κατάστημα. Και για να προλάβω ενδεχόμενο ερώτημά σας, δηλώνω ρητά και ξεκάθαρα πως οι χρήστες – πελάτες του megainsurance.gr θα ανατίθενται αποκλειστικά και μόνο στους συνεργάτες μας! Παράλληλα, για το 2023 προγραμματίζουμε τη δημιουργία μίας εφαρμογής επιβράβευσης πιστότητας (Loyalty app) με την υπογραφή της Mega Brokers, ενώ πρέπει να θεωρείται δεδομένη η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μας, στους κλάδους Ζωής & Υγείας και στις Επιχειρηματικές Ασφαλίσεις.
Ποιότητα vs ποσότητα. Πώς κρατάτε την ισορροπία ανάμεσα σε αυτούς τους δύο δείκτες;
Με πολύ δουλειά, συνεχή προσπάθεια και ακολουθώντας την έμφυτη τάση που έχουμε ως εταιρεία, στο να αποτυπώνουμε την έννοια της ποιότητας σε όλες τις εκφάνσεις της επαγγελματικής μας δραστηριοποίησης. Είμαστε ανοικτοί να μαθαίνουμε από τους ανθρώπους που συνεργαζόμαστε και να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Γι’ αυτό και κάναμε την έρευνα ικανοποίησης προσωπικού η οποία μας ανέδειξε σε Great Place to Work και λάβαμε την αντίστοιχη πιστοποίηση, η οποία και ήρθε να προστεθεί στις υπόλοιπες πιστοποιήσεις που ήδη διαθέταμε και καταδεικνύουν το υψηλό επίπεδο της Mega Brokers, όπως είναι τα πιστοποιητικά Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9001 & ISO27001. Ταυτόχρονα, το περασμένο έτος και για 3η συνεχή χρονιά, διακριθήκαμε και στα βραβεία Επιχειρηματικής Αριστείας «Diamonds of the Greek Economy 2022» ως μία από τις δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις, κάτι που επιβεβαιώνει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εταιρείας μας. Όλα τα παραπάνω στοιχεία που σας αναφέρω, αποτελούν ένα σημαντικό δείγμα της βαρύτητας που έχει για εμάς, η έννοια της ποιότητας και του πώς αυτή μεταφράζεται από την αγορά, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Μεταφράζεται με εμπιστοσύνη και προτίμηση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως η Mega Brokers, έχει επανειλημμένως βραβευτεί ως κορυφαίος συνεργάτης πολλών ασφαλιστικών εταιρειών. Και για να κλείσω χαριτολογώντας την απάντησή μου στο ερώτημά σας, η ποσότητα δεν είναι εχθρός της ποιότητας, ιδιαιτέρως όταν αυτή αφορά τον αριθμό των βραβεύσεων που έχεις λάβει για την ποιότητα που προσφέρεις!