Δράσεις στο πλαίσιο της επετείου για τα 50 χρόνια λειτουργίας της στην ασφαλιστική αγορά διοργανώνει η Υδρόγειος Ασφαλιστική.
Έμφαση δίνεται σε πρωτοβουλίες που εμπλουτίζουν την προσφορά και το αποτύπωμα της Εταιρείας προς την ελληνική κοινωνία με κεντρικό θέμα την «οικογένεια», μία έννοια η οποία, αφενός μεν, πηγάζει από την ίδια την ταυτότητα και φιλοσοφία της λειτουργίας της, αφετέρου δε, αποτελεί κύτταρο της ελληνικής κοινωνίας, στο οποίο ο θεσμός της ασφάλισης απευθύνεται και στην ευημερία του οποίου συμβάλλει.
Κάτω από το κεντρικό θέμα «Μια οικογένεια για κάθε οικογένεια», θα ξεδιπλωθούν, μέσα στο επόμενα διάστημα, μία σειρά από δράσεις.
Ειδικότερα και ενδεικτικά:
- Μία μεγάλη κοινωνική έρευνα με αντικείμενο την οικο- γένεια σήμερα στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών και την εταιρεία ερευνών MRB.
- Μία σειρά διαδικτυακών εκπομπών (podcasts) με θέμα τη σύγχρονη ελληνική οικογένεια, σε συνεργασία με τη LIFO.
- Ένας επετειακός ιστότοπος, ο οποίος θα φιλοξενήσει τη θεματολογία της καμπάνιας αλλά και ευρύτερα την ατζέντα της Εταιρείας, αρθρογραφία σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τον ασφαλιστικό θεσμό. Και φυσικά,
- Οι επετειακές εκδηλώσεις της Εταιρείας για τους εργαζόμενους και συνεργάτες της. Υπό σχεδιασμό είναι επίσης ένα πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης με στόχο την παροχή προσωρινής φιλο- ξενίας σε συγγενείς ατόμων από την περιφέρεια που μεταβαίνουν στην Αθήνα για να λάβουν νοσοκομειακή περίθαλψη και θεραπεία. Στόχος μας να κρατήσουμε την οικογένεια μαζί, ακόμα και στις δύσκολες ώρες της νοσηλείας.