Τεχνικές cross-selling και up-selling ετοιμάζονται να ασκήσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες από τον Σεπτέμβριο προκειμένου να διευρύνουν τον κλάδο ασφάλισης περιουσίας, με αφορμή την εφαρμογή της διάταξης που παρέχει έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ για όσους ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν ασφαλισμένες τις κατοικίες τους.
του Πλάτωνα Τσούλου
Στόχος τους είναι μέσα στο Σεπτέμβριο να συνάψουν νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια, τουλάχιστον τρίμηνης ή και ετήσιας διάρκειας και σταδιακά να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιό τους με νέες συμβάσεις που θα συνάψουν από το 2024.
Ήδη τα διευθυντικά στελέχη των εταιρειών προσέγγισαν το δίκτυο πωλήσεων, προτρέποντας τους συνεργάτες τους να κινηθούν προς δύο κατευθύνσεις:
- Να απευθυνθούν στο σύνολο των πελατών τους με το ερώτημα αν επιθυμούν ασφαλίσουν την κατοικία τους, προκειμένου το 2024 να επιβαρυνθούν με χαμηλότερο ΕΝΦΙΑ.
- Να ελέγξουν όλα τα ασφαλιστήρια κατοικιών ώστε να διαπιστώσουν αν οι καλύψεις που παρέχονται εξασφαλίζουν έκπτωση ΕΝΦΙΑ. Στην αντίθετη περίπτωση να επικοινωνήσουν με τους ασφαλισμένους και να τους ενημερώσουν σχετικά, προτείνοντάς τους ως συμπληρωματικές καλύψεις αυτές που απαιτεί ο νόμος για την αναγνώριση της φορο- έκπτωσης.
Στο μεταξύ, τα επιτελεία των περισσότερων εταιρειών κάνουν face lifting στα προϊόντα ασφάλισης κατοικιών, ώστε να τα καταστήσουν ελκυστικότερα από τη νέα σεζόν, ενώ επανεξετάζουν την τιμολογιακή τους πολιτική μελετώντας το ενδεχόμενο μείωσης των ασφαλίστρων ή την χορήγηση ειδικών εκπτώσεων, πάντα με την προοπτική προσέλκυσης όσο το δυνατόν περισσότερων ιδιοκτητών ακινήτων να ασφαλίσουν τις κατοικίες τους.