Αισθητά βελτιωμένη καταγράφηκε η εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς με βάση τα παράπονα και τις καταγγελίες που δέχτηκε για τον κλάδο ο Συνήγορος του Καταναλωτή το 2022 έναντι των προηγούμενων ετών.
Του Πλάτωνα Τσούλου
Ειδικότερα, στην Ετήσια Έκθεση για 2022, ο Συνήγορος του Καταναλωτή επισημαίνει ότι:
Οι υπηρεσίες του διαχειρίστηκαν 338 κλήσεις καταναλωτών για την ασφαλιστική αγορά, έναντι
- 401 το 2021,
- 459 το 2020,
- 432 το 2019 &
- 405 του 2018.
Η επίδοση του 2022 και ήταν η καλύτερη της τελευταίας επταετίας.
Σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή του κλάδου των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στο σύνολο των κλήσεων που δέχτηκε πέρυσι ο φορέας, αυτή διαμορφώθηκε στο 18,4% καταγράφοντας ουσιαστικά το χαμηλότερο ποσοστό της τελευταίας δεκαετίας.
Βάσει των ιδίων στοιχείων, από τις κλήσεις που δέχτηκε ο Συνήγορος του Καταναλωτή για την ιδιωτική ασφάλιση το 2022, το 29,6% αφορούσε σε παράπονα για συμβόλαια που υπογράφηκαν στον κλάδο Ζωής, το 28,1% για παράπονα σχετικά με τις Ασφαλίσεις κατοικίας και ιδιοκτησίας, ενώ τα περισσότερα παράπονα -που αντιστοιχούσαν στο 41,1% επί του συνόλου αυτών- αφορούσαν στον κλάδο Υγείας.