Με επικεφαλής το Γιάννη Κιούκα, η ομάδα της Cover Insurance που δραστηριοποιείται στους κλάδους των γενικών ασφαλίσεων προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες με προστιθέμενη αξία.
(Περιοδικό “am”, Τεύχος Οκτωβρίου 2023 )
Σε συνέντευξή τους στο στο “am” οι άνθρωποι που απαρτίζουν την ομάδα:
- Κουτσούκος Χάρης, Υπεύθυνος κλάδου Γενικών (Non–motor),
- Χουσιάδα Ματίνα, Υποστήριξη Κλάδου Γενικών (Non motor),
- Μαρκοπούλου Αθηνά, Εξυπηρέτηση Corporate πελατών,
- Ματσάγγου Μαρία, Υπεύθυνη κλάδου μεταφορών και
- Τσιούτσιας Κωνσταντίνος, Υπεύθυνος κλάδου ζημιών,
μιλούν για τη συνεργασία τους, την κουλτούρα λειτουργίας της εταιρείας αλλά και το φάσμα εξατομικευμένων υπηρεσιών που παρέχουν στους καταναλωτές που τους εμπιστεύονται. Συγκεράζοντας την τεχνογνωσία, την εξειδίκευση και την τεχνολογία παρέχουν ασφαλιστικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες ασφάλισης των επιχειρήσεων και της περιουσίας των ιδιωτών.
Θεωρείτε ότι αποτελεί αναγκαιότητα η ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων; Ποια είναι η απόψή σας σχετικά με την υποχρεωτικότητα των επιχειρήσεων για κύκλο εργασιών άνω των 2.000.000 ευρώ;
Κουτσούκος Χάρης: Η χώρα μας εμφανίζεται εξοικειωμένη με τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης σε ποσοστό μόλις 2,42% με αποτέλεσμα η παραγωγή της ασφαλιστικής αγοράς να καταγράφει στην Ελλάδα το χαμηλότερο ποσοστό. Με συνεχή σεμινάρια, με διαρκή ενημέρωση και με προσωπική επαφή, προσπαθούμε να εντρυφήσουμε στο δίκτυό μας την αναγκαιότητα της ιδιωτικής ασφάλισης σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς μας.
Τονίζουμε στο δίκτυό μας την δύναμη της εκπαίδευσης των ίδιων των πελατών προκειμένου να κατανοήσουν την σημασία της πρόληψης για την προστασία της περιουσίας τους και ότι η ασφάλιση δεν αποτελεί ένα ακόμα χαράτσι.
Εκ μέρους των ασφαλιστικών ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα λόγω των τεραστίων καταστροφών από πυρκαγιές και πλημμύρες, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην χορήγηση κινήτρων εκ μέρους της κυβέρνησης για την υποχρεωτικότητα της ιδιωτικής ασφάλισης ιδιαίτερα από φυσικές καταστροφές. Η κυβέρνηση κατά την άποψή μου οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι μια ανασφάλιστη κοινωνία ανακάμπτει πολύ πιο αργά από ένα καταστροφικό γεγονός σε σχέση με μια ασφαλισμένη κοινωνία η οποία θα αποζημιωθεί γρήγορα από τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις.
Σε πρώτη φάση η υποχρέωση θα ισχύει για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο άνω των 2 εκατ. ευρώ. Η ασφάλιση αυτή θα πρέπει να καλύπτει πλημμύρα, σεισμό και πυρκαγιά και να αφορά το κτίριο, τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό της επιχείρησης. Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται περίπου 16.000 επιχειρήσεις.
Στόχος μας η εξειδίκευση του δικτύου μας σε προγράμματα και όρους πάνω από 15 εταιρειών ώστε να είναι ικανοί και να διαθέτουν την τεχνογνωσία στην νέα αυτή πρόκληση.
Σε ποιους τομείς εξειδικεύεστε;
Κουτσούκος Χάρης: Στην COVER INSURANCE πιστεύουμε ότι η εξειδίκευση στους non motor κλάδους ανοίγουν την πόρτα και αποτελούν τον Δούρειο ίππο για να εισχωρήσει ο συνεργάτης σε μια πολύ παρθένα αγορά. Η ασφάλιση περιουσίας και η ασφάλιση αστικής ευθύνης θα αποτελέσουν στο μέλλον σημαντικό μοχλό ανάπτυξης. Η ασφάλιση σκαφών, η ασφάλιση μεταφορών και οι ταξιδιωτικές ασφαλίσεις αποτελούν επίσης τον βασικό κορμό των καλύψεων που υποστηρίζουμε
Ποιο είναι το work flow του κλάδου; Ποια είναι η καθημερινότητα ;
Χουσιάδα Ματίνα: Ο τομέας των γενικών ασφαλίσεων όπως ανέφερε και άνωθι ο κύριος Κουτσούκος καλύπτει ένα ευρύ φάσμα κινδύνων που μπορεί ο καθένας μας να αντιμετωπίσει στην καθημερινότητά του. Είναι ένα μεγάλο κομμάτι , που απαιτεί γνώσεις, όχι μόνο πάνω στο κάθε αντικείμενο που εξετάζουμε κάθε φορά αλλά παράλληλα απαιτεί να έχουμε γνώση ενός μεγάλου μέρους της ασφαλιστικής αγοράς με το οποίο και έχουμε συνεργασία. Τα αιτήματα που λαμβάνουμε και ανταποκρινόμαστε σε αυτά, είναι πολλά και διαφορετικά. Σαν κλάδος όμως προσπαθούμε να παρέχουμε άμεσα απαντήσεις στα ερωτήματα των συνεργατών μας λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τις επιθυμίες και τις ιδιαιτερότητες των πελατών μας. Καθημερινά λοιπόν είμαστε σε εγρήγορση για να εξυπηρετήσουμε ταχύτατα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σημαντικό κομμάτι φυσικά που βοηθάει την συνολική εκτέλεση των εργασιών μας είναι οι άριστες εργασιακές σχέσεις και η επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ μας καθώς ακόμη και στα πιο δύσκολα και απαιτητικά ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουμε στην καθημερινότητά μας υπάρχει η κατάλληλη βοήθεια και υποστήριξη από τους συναδέλφους μας.
Ποιο είναι το κομμάτι ευθύνης σας; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε ότι ένα Corporate πελάτης θεωρεί σημαντικά;
Μαρκοπούλου Αθηνά: Το κομμάτι της ευθύνης μου είναι η συνεχόμενη επαφή με τους πελάτες μας ιδιώτες/εταιρικούς για την αντίστοιχη εξυπηρέτηση ,ενημέρωση και επίλυση οποιουδήποτε θέματος.
Για την Cover εξαιρετικά σημαντικό είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών. Οι εταιρικοί πελάτες μας είναι αυτοί που πρέπει να είμαστε συνεχόμενα κοντά τους, κάτι που επιτυγχάνουμε μέσω τακτικών επαφών και ενημερώσεων δίνοντάς τους την αίσθηση εμπιστοσύνης και σιγουριάς για την σωστή τους επιλογή με τη συνεργασία μαζί μας.
Οι ανάγκες παρ’ όλα αυτά αλλάζουν και διαμορφώνουν νέα
αναδυόμενα προβλήματα προς ασφαλιστική λύση.
Οι καλύψεις των γενικών αστικών ευθυνών, τα ομαδικά συμβόλαια ζωής υπαλλήλων (τα οποία εκπίπτουν και για φορολογικούς σκοπούς),ασφάλειες μεταφορών και εμπορευμάτων ,νομικής προστασίας ,χρηματικής απώλειας, συμβόλαια cyber, πυρός και λοιπών κινδύνων με επέκταση απώλειας κερδών είναι μερικά από τα ασφαλιστικά προϊόντα που προτείνουμε με το καλύτερο δυνατόν ασφάλιστρο και όρους για τις ανάγκες της επιχείρησής τους.
Σκοπός μας φυσικά είναι να διασφαλίσουμε τόσο τις κατάλληλες ασφαλιστικές λύσεις όπως και την αποτελεσματική διαχείριση πιθανών ζημιών.
Οι κερδοφόροι πελάτες για εμάς δεν είναι αυτοί που δεν θα προκαλέσουν ασφαλιστική ζημία, αλλά αυτοί με τους οποίους χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης και τους καλύπτουμε σε όλο το φάσμα των αναγκών τους.
Ο κλάδος μεταφορών αποτελεί προτεραιότητα του γραφείου σας. Πώς λειτουργείτε σε αυτήν την κατεύθυνση;
Ματσάγγου Μαρία: Ιστορικά ο κλάδος μεταφορών όπως γνωρίζουμε είναι ο παλαιότερος κλάδος και η πρώτη μορφή ασφάλισης. Η COVER INSURANCE από το 1981 που ιδρύθηκε, έχει αποκτήσει μια μακρόχρονη εμπειρία στον κλάδο μεταφορών. Προσφέρουμε αξιόπιστες αλλά και προσαρμοσμένες λύσεις, ευελιξία και αμεσότητα και φυσικά άμεση εξυπηρέτηση τόσο στους συνεργάτες όπως και απευθείας στους πελάτες μας.
Πριν την ασφάλιση, κάνουμε αναλυτική ενημέρωση για το είδος του ασφαλιστηρίου, τις καλύψεις, τους όρους κάλυψης, το ασφάλιστρο και την διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιάς.
Τα είδη μεταφορών που ασφαλίζουμε είναι εισαγωγές-εξαγωγές και εσωτερική διακίνηση εμπορευμάτων.
Οι κατηγορίες των ασφαλιστηρίων που προσφέρουμε είναι:
- Μεμονωμένο συμβόλαιο (CARGO POLICY) το οποίο καλύπτει κινδύνους για ένα μόνο συγκεκριμένο ταξίδι, ανεξάρτητα της χρονικής διάρκειας του ταξιδιού και εκδίδεται εφόσον υπάρχουν οριστικά στοιχεία της φόρτωσης.
- Συμβόλαιο διαρκείας (OPEN COVER POLICY) που χρησιμοποιείται όταν υπάρχουν πολύ συχνές φορτώσεις, έχει ετήσια διάρκεια και καλύπτει τις φορτώσεις ανά μήνα με έκδοση πρόσθετης πράξης.
- Συμβόλαιο κλάδου εργασιών (BLOCK POLICY) με χρονική περίοδο κάλυψης ενός έτους, με συμφωνημένους όρους κάλυψης και ασφάλιστρο, και καθορισμό ανώτατου ορίου φόρτωσης.
Είμαστε δίπλα σας να σας μεταφέρουμε την γνώση μας και στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση του κλάδου.
Οι αποζημιώσεις αποτελούν το πλέον νευραλγικό τμήμα σε ένα γραφείο διαμεσολάβησης. Πώς λειτουργεί η Cover Insurance στο κομμάτι αυτό;
Τσιούτσιας Κωνσταντίνος: Βασικό μας μέλημα είναι να βοηθήσουμε το συνεργάτη μας στην αποζημίωση του πελάτη του από την στιγμή της αναγγελίας και σε όλα τα στάδια που μπορεί να μας χρειαστεί μέχρι την υπογραφή της εξοφλητικής. Πιο συγκεκριμένα για το κλάδο Πυρός απ’ τη στιγμή που θα γίνει γραπτή ή τηλεφωνική επικοινωνία με το συνεργάτη μας και δούμε τους όρους και τη κάλυψη που αφορά το περιστατικό του πελάτη του προχωράμε στην αναγγελία προς την ασφαλιστική εξηγώντας του τα δικαιολογητικά που θα χρειαστούν σε κάθε περίπτωση. Στη
συνέχεια μετά τη πραγματογνωμοσύνη προωθούμε μετά από συνεννόηση με το συνεργάτη μας, όλα τα έγγραφα που μπορεί να ζητηθούν ώστε να προχωρήσει το αίτημα για την ολοκλήρωση της ζημιάς αντιμετωπίζοντας την όποια δυσκολία μπορεί να προκύψει στη διαδικασία της αποζημίωσης. Καταληκτικά για το κλείσιμο του φακέλου λαμβάνουμε τα πρωτότυπα έντυπα που μπορεί να χρειαστούν και τα προωθούμε στην ασφαλιστική με την εξοφλητική για να προχωρήσει η καταβολή της αποζημίωσης στο πελάτη.
Το τμήμα Ζημιών είναι πάντα σε άμεση επικοινωνία με το τμήμα εκδόσεων κάθε φορά που ο συνεργάτης θα χρειαστεί βοήθεια με το συμβόλαιο που έχει επιλέξει για το πελάτη του για να δούμε τους όρους και πως θα εξυπηρετηθεί η εκάστοτε ζημιά. Επιπλέον για τις πιο ιδιαίτερες περιπτώσεις οι οποίες ξεφεύγουν από τις συνήθεις διαδικασίες, ενημερώνεται πάντα ο κύριος ΚΙΟΥΚΑΣ δίνοντας κατευθύνσεις και επικοινωνώντας με τα αρμόδια άτομα στην εκάστοτε εταιρεία.
Σαν τμήμα σεβόμαστε τον αγώνα των συνεργατών μας να παρέχουν καθημερινά στους πελάτες τους προϊόντα που αντιπροσωπεύουν τις ανάγκες τους, συμμεριζόμαστε την αγωνία τους όταν θέλουν ο κάθε πελάτης να εξυπηρετηθεί για τις καλύψεις που έχει συμφωνήσει να ασφαλιστεί και υποσχόμαστε να είμαστε εκεί κάθε μέρα να αντιμετωπίζουμε μαζί την όποια περίπτωση μπορεί να προκύψει δίνοντας τις κατευθύνσεις και την σιγουριά που χρειάζεται για να συνεχίσει τις ασφαλιστικές του δραστηριότητες.